quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ik heb geloof ik toch een slecht geheugen
Dit terrein is niet geschikt voor barbiepoppenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef goldback het volgende:
[..]
de Fay en demi zouden een goede aanvulling zijn
Yep.quote:
Telt een bierdouche ook?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft hij nu al eens gedoucht?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit terrein is niet geschikt voor barbiepoppen
Dat weet ik niet wel dat hij plantjes had maar is al tijden terug geweest met Joa een keer in een gesprekquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Tim op de streams gezegd dat hij een wietplantage heeft gehad en toen op straat is gezet?
Tegen Dave.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Tim op de streams gezegd dat hij een wietplantage heeft gehad en toen op straat is gezet?
Zo mee eens......ik wil beelden van lol......zoals Jacco en Karin, beelden van rolschaatsen, beelden zoals de fles en de pannekoeken waar ik moe van het lachen ben......quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het programma wat beter door hun vertrek zou worden dan mogen ze er van mij morgen nog uit. En Tim is geen smaakmaker maar een walgelijk produkt wat daar rondloopt. Die verpest juist het kijkplezier bij heel veel mensen. Net zo als Jessie doet met zijn monologen van hoe goed hij is. Bouw potverdorrie aan een leuke samenleving ipv doorlopend dat gezeik en geruzie met elkaar.
Cees aan het koken was ook altijd leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo mee eens......ik wil beelden van lol......zoals Jacco en Karin, beelden van rolschaatsen, beelden zoals de fles en de pannekoeken waar ik moe van het lachen ben......
Moesten ze eruit zien te komen binnen een uur. Waren het toen positieve stemmen geworden, de 2e ronde?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is al een keer gebeurd en toen moest die stemming opnieuw.
Haha ja, daar was ook wel een ruzie. Maar deze groep mensen zijn een totale mis cast.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cees aan het koken was ook altijd leuk.
Aha, kreeg er net een appje over, dacht zal hier maar eens checken.quote:
Zoals Brenda en Jessie van Jeffry.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ... die mocht -uiteindelijk- 'gewoon' gaan ..
Zie erik naar Tim kijken met een gezicht van spoor jij wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Bonken het volgende:
Dit gaat hem echt niet meer worden met dit stel[ afbeelding ]
Er was iets raars mee, want er was een lange SL en daarna waren de stemmen anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Moesten ze eruit zien te komen binnen een uur. Waren het toen positieve stemmen geworden, de 2e ronde?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cees aan het koken was ook altijd leuk.
Nee daar was hij maar even.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:46 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie in de boot. Dus niet meer bij merel.
Trieste zooi hèquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Bonken het volgende:
Dit gaat hem echt niet meer worden met dit stel[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |