En Erik tussen die vervelende nare kleuters met een pot bier zich best vermaakt.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef snetje het volgende:
Inmiddels het hele hok vol...hoe toevallig...
[ afbeelding ]
Ja, weet ook niet precies meer wanneer, maar in ieder geval toen ze dachten dat Uto ging stoppen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh kan ik me niet herinneren.
Ja vind ik ook. Opzouten en geen petertje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Erik tussen die vervelende nare kleuters met een pot bier zich best vermaakt.....![]()
En die mag een petertje doen straks.....
zou zeggen![]()
![]()
je wiebert nu maar alvast op of na de stemming......
Een pre voor Mike ...die ging gewoon...quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Erik tussen die vervelende nare kleuters met een pot bier zich best vermaakt.....![]()
En die mag een petertje doen straks.....
zou zeggen![]()
![]()
je wiebert nu maar alvast op of na de stemming......
In Utopia 1 was er op een gegeven moment een leegloop. Ze hebben zelf even mt 11 inwoners gezeten. Toen werd er gesuggereerd hier dat het zou stoppen etc. Maar uiteindelijk waren er na een tijdje weer 15 inwoners. De tweeling hielp een handje mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh kan ik me niet herinneren.
Inderdaad net zoals brenda.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Een pre voor Mike ...die ging gewoon...
Maar als ze 1 van de 2 nieuwe naar huis moeten sturen kan het dus 7-7 worden. Of Erik eerder weg of de 2 nieuwe mogen beide blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet precies meer wanneer, maar in ieder geval toen ze dachten dat Uto ging stoppen.
Ah, ik zag ze -Lotus en Tranny- vanmiddag ook al met een groen blikje aan den lippen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus aan de heineken. Dat is toch BV bier. Zie gerrit en mylene geen drank hebben.
Fijn voor Gerrit, even weg bij die zurepruimenclub van Jessie, His, Chris en Merel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Goed dat Gerrit daar gewoon bij zit en alles meekrijgt. Alleen jammer dat je Tim maar steeds hoort ratelen.
Mooi, kijken of ze het hierna nog zo leuk vinden. Ik heb 2 minuten geluisterd en hoorde Dave weer heerlijk klagen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Angelique61 het volgende:
Alleen His en chris zijn bij die zwerver
oja de twinsquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In Utopia 1 was er op een gegeven moment een leegloop. Ze hebben zelf even mt 11 inwoners gezeten. Toen werd er gesuggereerd hier dat het zou stoppen etc. Maar uiteindelijk waren er na een tijdje weer 15 inwoners. De tweeling hielp een handje mee.
Of ... die mocht -uiteindelijk- 'gewoon' gaan ..quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Een pre voor Mike ...die ging gewoon...
Het hang er natuurlijk af van wie er binnenkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft niemand zin in zwerver Dave.![]()
Shelly: zou goed zijn om Jessie van de finance te halen. Jens, wil jij het niet doen?
Jens: laten we volgende week afwachten en dan goede plannen maken.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Maar als ze 1 van de 2 nieuwe naar huis moeten sturen kan het dus 7-7 worden. Of Erik eerder weg of de 2 nieuwe mogen beide blijven.
.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Hagenesie het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat er 14 ipv 15 utopianen bij de stemming zijn?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het hang er natuurlijk af van wie er binnenkomt.
Heeft hij nu al eens gedoucht?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
Tim is echt aangeschoten heeft een hele glimkop en van die rattenoogjes.
ik heb geloof ik toch een slecht geheugenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat is al een keer gebeurd en toen moest die stemming opnieuw.
neequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef goldback het volgende:
[..]
de Fay en demi zouden een goede aanvulling zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |