ik ben toch een beetje bang dat hij echt nergens heen gaat. Erik wil weg enz..quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop zo dat hij bij de stemming zo diep valt........
Ik ook niet......wacht even de stemming af en denk dat ik weer langzaam aftaai.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een petertje zit ik echt niet op te wachten.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ben toch een beetje bang dat hij echt nergens heen gaat. Erik wil weg enz..
Als het programma wat beter door hun vertrek zou worden dan mogen ze er van mij morgen nog uit. En Tim is geen smaakmaker maar een walgelijk produkt wat daar rondloopt. Die verpest juist het kijkplezier bij heel veel mensen. Net zo als Jessie doet met zijn monologen van hoe goed hij is. Bouw potverdorrie aan een leuke samenleving ipv doorlopend dat gezeik en geruzie met elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
tim en jessie, al weken de smaakmakers van het programma, wat je ook van ze vindt
ja dat is zo maar het tij lijkt gekeerd en waarom mag joost wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Ranah het volgende:
tim en jessie, al weken de smaakmakers van het programma, wat je ook van ze vindt
Zou een mooie wending zijn. Maar is geloof ik niet mogelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Yaksa het volgende:
Stel: Timothy ontvangt meer dan 75 % van de publieksstemmen van de kijkers, zou het dan niet beter zijn dat ie in dat geval 2 publieksstemmen krijgt?
Zou ja, maar dit is Sjohns speelparadijs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Yaksa het volgende:
Stel: Timothy ontvangt meer dan 75 % van de publieksstemmen van de kijkers, zou het dan niet beter zijn dat ie in dat geval 2 publieksstemmen krijgt?
En dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou een mooie wending zijn. Maar is geloof ik niet mogelijk.
Dat wilde hij al eerder he. Afgekeken van utopia 1. Die kunnen echt niets zelf verzinnen daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Pfffff, ga weg met je presidentgedoe.
Gebeurd het niet. Leuke discussie voor in de SC.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Goed dat Gerrit daar gewoon bij zit en alles meekrijgt. Alleen jammer dat je Tim maar steeds hoort ratelen.
Blijkbaar heeft niemand zin in zwerver Dave.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef snetje het volgende:
Inmiddels het hele hok vol...hoe toevallig...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Hagenesie het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat er 14 ipv 15 utopianen bij de stemming zijn?
Koos, ben het helemaal met je eens. Dat is veel leuker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als het programma wat beter door hun vertrek zou worden dan mogen ze er van mij morgen nog uit. En Tim is geen smaakmaker maar een walgelijk produkt wat daar rondloopt. Die verpest juist het kijkplezier bij heel veel mensen. Net zo als Jessie doet met zijn monologen van hoe goed hij is. Bouw potverdorrie aan een leuke samenleving ipv doorlopend dat gezeik en geruzie met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |