Hebben ze geen service via email?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dan moet ik weer speciaal gaan bellen hiervoor.
Ik wil het wel snel hebben, e-mail is altijd trager.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Hebben ze geen service via email?
heb je geen telefoon meer?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik wil het wel snel hebben, e-mail is altijd trager.
En bellen is eng ...quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dan moet ik weer speciaal gaan bellen hiervoor.
En wat zeiden ze toen je aangaf dat je polisblad er en tegenstelling tot hun verhaal niet lijkt te staan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Volgens mijn zorgverz. is alle post inclusief polosblad ook beschikbaar in mijn digitale postvak. Ik vind hem echter niet. Wel alle rekeningen uit 2018. Wordt er voor het polisblad weer zo'n rare uitzonderng gemaakt wie weet dit?
Polisblad voor 2018 vind ik ook niet. Vaag.
Een helpmiep stond mij na 16 minuten te woord. Ze zei dat ze het zou toesturen en het ook beschikbaar zou zijn in mijn postvak. Ik heb zojuist gekeken. Geen e-mail en geen polisblad in mijn postvak. Ik ben zo moe van deze typische Nederlandse bullshit dat ik er nieteens meer achteraan ga. Waarom overkomt mij deze shit altijd. Wat heb ik gedaan om dit te verdienen. Ik ben geboren met shitgenen en dit is mijn extra verdiende loon ofzo. Ik heb screenshots gemaakt van de summary van mijn polis hopelijk mag dit ook. Wel jammer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:26 schreef baskick het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je aangaf dat je polisblad er en tegenstelling tot hun verhaal niet lijkt te staan?
Dat zal je Nederlandse zorgverzekering een rotzorg zijn of je nog omkijkt naar je polisblad of niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik ben zo moe van deze typische Nederlandse bullshit dat ik er nieteens meer achteraan ga.
Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat zal je Nederlandse zorgverzekering een rotzorg zijn of je nog omkijkt naar je polisblad of niet.
Doe even niet zo discriminerend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
Wat voor reputatie?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:22 schreef probeer het volgende:
De tering wat triest dit ..
TS, je doet je reputatie weer eer aan hoor.
Het is de waarheid.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:19 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Doe even niet zo discriminerend.
Vertel ... hoe doen ze dat in China dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
Zeer zeer slecht. Maar van een welvarend progressief strevende Nederland verwacht ik anno 2019 veel beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Vertel ... hoe doen ze dat in China dan?
Misschien zijn je verwachtingen dan verkeerd? Of jouw definitie van 'goed' is anders. Ik heb zelf niks te klagen over ons systeem, integendeel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:32 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zeer slecht. Maar van Nederland verwacht ik beter.
Ik wil mijn polisblad digitaal zoals aangegeven op hun website dat dit hoort te moeten zijn. Ze zeggen het toe bij nabellen. Ik heb mijn opgegeven e-mail adres gechekt. Dit was gister. Punt is dat ik vermoed dat deze stomme verzekeraar weer zo'n stupide hollandse regel heeft dat ze het polisblad alleen per post versturen. Zo typisch Hollands.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien zijn je verwachtingen dan verkeerd? Of jouw definitie van 'goed' is anders.
Dan bel je toch gewoon nog een keer en check je het online terwijl je met ze aan de telefoon hangt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik wil mijn polisblad digitaal zoals aangegeven op hun website dat dit hoort te moeten zijn. Ze zeggen het toe bij nabellen. Ik heb mijn opgegeven e-mail adres gechekt. Dit was gister.
Typisch Hollands zijn molens, klompen, tulpen, hagelslag, bitterballen en drop. Niet een papieren polisblad.quote:
Helpdesks woeden uitbesteed aan belcentra. De wachttijden bij deze verzekeraar zijn minstens tien minuten dus ik denk dat dat het geval is. Gister was dit 16 minuten. Dan spreken ze als een politicus dat alles zal goedkomen. En weer moet je wachten. Tot ze je weer naaien omdat belmiep niet weet wat voor beleid het bedrijf heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan bel je toch gewoon nog een keer en check je het online terwijl je met ze aan de telefoon hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |