abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185305466
Volgens mijn zorgverz. is alle post inclusief polosblad ook beschikbaar in mijn digitale postvak. Ik vind hem echter niet. Wel alle rekeningen uit 2018. Wordt er voor het polisblad weer zo'n rare uitzonderng gemaakt wie weet dit?

Polisblad voor 2018 vind ik ook niet. Vaag.
  donderdag 28 februari 2019 @ 20:42:53 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185305511
Ik krijg ‘m via de gewone post.
pi_185305648
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg ‘m via de gewone post.
Ja daar was ik al bang voor. Dit was bij PWZ ook. Gut.
pi_185306522
Bij Univé staat het gewoon in m'n postvak. Heb ook geen papieren versie gehad.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_185306680
Ik heb hem bij CZ ook digitaal in mn postvak.
pi_185306684
Dan moet ik weer speciaal gaan bellen hiervoor.
pi_185306986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Hebben ze geen service via email? :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_185307671
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Hebben ze geen service via email? :P
Ik wil het wel snel hebben, e-mail is altijd trager.
pi_185324483
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik wil het wel snel hebben, e-mail is altijd trager.
heb je geen telefoon meer?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_185335737
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
En bellen is eng ...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185335880
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Volgens mijn zorgverz. is alle post inclusief polosblad ook beschikbaar in mijn digitale postvak. Ik vind hem echter niet. Wel alle rekeningen uit 2018. Wordt er voor het polisblad weer zo'n rare uitzonderng gemaakt wie weet dit?

Polisblad voor 2018 vind ik ook niet. Vaag.
En wat zeiden ze toen je aangaf dat je polisblad er en tegenstelling tot hun verhaal niet lijkt te staan?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_185341946
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 08:26 schreef baskick het volgende:

[..]

En wat zeiden ze toen je aangaf dat je polisblad er en tegenstelling tot hun verhaal niet lijkt te staan?
Een helpmiep stond mij na 16 minuten te woord. Ze zei dat ze het zou toesturen en het ook beschikbaar zou zijn in mijn postvak. Ik heb zojuist gekeken. Geen e-mail en geen polisblad in mijn postvak. Ik ben zo moe van deze typische Nederlandse bullshit dat ik er nieteens meer achteraan ga. Waarom overkomt mij deze shit altijd. Wat heb ik gedaan om dit te verdienen. Ik ben geboren met shitgenen en dit is mijn extra verdiende loon ofzo. Ik heb screenshots gemaakt van de summary van mijn polis hopelijk mag dit ook. Wel jammer.
pi_185341983
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:07 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik ben zo moe van deze typische Nederlandse bullshit dat ik er nieteens meer achteraan ga.
Dat zal je Nederlandse zorgverzekering een rotzorg zijn of je nog omkijkt naar je polisblad of niet.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185342085
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat zal je Nederlandse zorgverzekering een rotzorg zijn of je nog omkijkt naar je polisblad of niet.
Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
pi_185342135
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het is niet alleen de zorgverzekering. Hollanders zijn zo typisch. Jullie kunnen bijvoorbeeld geen websites maken. Klantvriendelijk zijn jullie ook niet. Dat inloggen op je zorgverzekering alleen al. Straks moet je het wachtwoord en sms hebben. Allerlei truttig beleid eromheen is ook onlogisch.
De zorg zelf kan ik ook over meepraten. Lakse en zeer omslachtig denkend volkje. Ik heb gezien hoe een hypotheker een rekensom maakt. Je kunt er geen touw meer aan vastknopen.
Doe even niet zo discriminerend.
pi_185342175
De tering wat triest dit ..

TS, je doet je reputatie weer eer aan hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185342213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:22 schreef probeer het volgende:
De tering wat triest dit ..

TS, je doet je reputatie weer eer aan hoor.
Wat voor reputatie?
pi_185342235
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:19 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

Doe even niet zo discriminerend.
Het is de waarheid.
pi_185342347
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Vertel ... hoe doen ze dat in China dan?
.
pi_185342361
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Vertel ... hoe doen ze dat in China dan?
Zeer zeer slecht. Maar van een welvarend progressief strevende Nederland verwacht ik anno 2019 veel beter.
pi_185342379
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:32 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Zeer slecht. Maar van Nederland verwacht ik beter.
Misschien zijn je verwachtingen dan verkeerd? Of jouw definitie van 'goed' is anders. Ik heb zelf niks te klagen over ons systeem, integendeel.
.
pi_185342427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Misschien zijn je verwachtingen dan verkeerd? Of jouw definitie van 'goed' is anders.
Ik wil mijn polisblad digitaal zoals aangegeven op hun website dat dit hoort te moeten zijn. Ze zeggen het toe bij nabellen. Ik heb mijn opgegeven e-mail adres gechekt. Dit was gister. Punt is dat ik vermoed dat deze stomme verzekeraar weer zo'n stupide hollandse regel heeft dat ze het polisblad alleen per post versturen. Zo typisch Hollands.
pi_185342447
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik wil mijn polisblad digitaal zoals aangegeven op hun website dat dit hoort te moeten zijn. Ze zeggen het toe bij nabellen. Ik heb mijn opgegeven e-mail adres gechekt. Dit was gister.
Dan bel je toch gewoon nog een keer en check je het online terwijl je met ze aan de telefoon hangt.
.
pi_185342493
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:36 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Zo typisch Hollands.
Typisch Hollands zijn molens, klompen, tulpen, hagelslag, bitterballen en drop. Niet een papieren polisblad.
.
pi_185342498
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan bel je toch gewoon nog een keer en check je het online terwijl je met ze aan de telefoon hangt.
Helpdesks woeden uitbesteed aan belcentra. De wachttijden bij deze verzekeraar zijn minstens tien minuten dus ik denk dat dat het geval is. Gister was dit 16 minuten. Dan spreken ze als een politicus dat alles zal goedkomen. En weer moet je wachten. Tot ze je weer naaien omdat belmiep niet weet wat voor beleid het bedrijf heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')