klassequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel heel vanille op dat plaatje.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Driepink het volgende:
Ik ga offline lieve mensen.
Veel plezier met poep wegtoveren, Hermann
Veel plezier met Samzz, TARDIS.
Veel plezier met de gangbang videos, Samzz
Veel plezier met wat je gaat doen, xcachet
De rest van iedereen ook veel plezier nog deze avond, ajuu de ballen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Driepink het volgende:
Ik ga offline lieve mensen.
Veel plezier met poep wegtoveren, Hermann
Veel plezier met Samzz, TARDIS.
Veel plezier met de gangbang videos, Samzz
Veel plezier met wat je gaat doen, xcachet
De rest van iedereen ook veel plezier nog deze avond, ajuu de ballen
Heee waarom wens je mij geen plezier met TARDIS.quote:
daar hoef ik niet voor te wensen, die jongen staat altijd garant voor plezierquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee waarom wens je mij geen plezier met TARDIS.?
Goed dit te horen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hoef ik niet voor te wensen, die jongen staat altijd garant voor plezier
bedankt, ik hoop dat samzz het ook lekker vindtquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hoef ik niet voor te wensen, die jongen staat altijd garant voor plezier
Wat hebben ze veranderd?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben die nare cowboy van je weer gebuffed
Altijd alquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil jij nu ook een oosters meisje?
Je bent er nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt, ik hoop dat samzz het ook lekker vindt
overheen smeren met pindakaasquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef Quotidien het volgende:
Hoe krijg ik aangekoekte jam uit tapijt?
https://omaweetraad.nl/quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef Quotidien het volgende:
Hoe krijg ik aangekoekte jam uit tapijt?
Lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
damage per seconde die deadeye doet is verdubbeld
Nou hup naar buiten danquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:49 schreef Quotidien het volgende:
Ik moet sneeuw op het tapijt wrijven. Gouden tip.
Geen interessequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon bestellen
20 seconden gekeken en al iets van 2 miljard jumpcutsquote:
zekerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is wel geefbaar he dima
lol faggetquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef Dimachaerus het volgende:
op dr 16,5 ontmaagd
'ja ik was vrij laat'
'mensen in mijn omgeving op hun 14e al"
godverdomme [ afbeelding ]
is goed heb ik eindelijk weer eens seksquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
houd je bek
ik neuk je in je kont
een gewone donderdagavond dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou graag een meisje anaal willen nemen terwijl Dima toekijkt en zijn tranen gebruiken als glijmiddel
primaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
is goed heb ik eindelijk weer eens seks
hoezo moet je glijmiddel gebruiken bij het kijken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou graag een meisje anaal willen nemen terwijl Dima toekijkt en zijn tranen gebruiken als glijmiddel
Nicequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
ben jij teringachterlijk ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoezo moet je glijmiddel gebruiken bij het kijken?
ik zou het graag willen weten behalve als ik het benquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef Quotidien het volgende:
Iemand kenker hard op zijn muil willen slaan-momentje hier
IK VOLG DE POLICY ZO GOED MOGELIJKquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef McGrath het volgende:
ik vind der_mann altijd zo vijandelijk, voel me hier niet meer veilig.
Is toch juist beetje thuis komen ditquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef McGrath het volgende:
ik vind der_mann altijd zo vijandelijk, voel me hier niet meer veilig.
Nee gewoon een willekeurig iemand.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het graag willen weten behalve als ik het ben
anderen willen niet zo uitgescholden wordenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de rest niet, ligt dus volledig aan jou
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
anderen willen niet zo uitgescholden worden
nee, dan kunnen we vrijuit grapjes maken over mexicano's en zijn omvang zonder een weerwoord te krijgenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch juist beetje thuis komen dit
zou niet eens op je spugen als je in de fik stondquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
anderen willen niet zo uitgescholden worden
ik vind spugen erg denigrerend en aangezien het toch niks uit zou halen ben ik je daar dankbaar voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou niet eens op je spugen als je in de fik stond
En op mij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou niet eens op je spugen als je in de fik stond
Ja da is, maar vind zijn weerwoord wel vaak erg creatief. Poëtisch bijnaquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, dan kunnen we vrijuit grapjes maken over mexicano's en zijn omvang zonder een weerwoord te krijgen
ook als je niet in de fik vondquote:
ik vind zijn woordkeuze erg vijandig, mag wel wat minderquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja da is, maar vind zijn weerwoord wel vaak erg creatief. Poëtisch bijna
vindtquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ook als je niet in de fik vond
tenzij je dat onprettig vind en het niet fijn vind om vernederd te worden, dan niet want ik heb veel respect voor je
Ja nee, kijk dan:quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind zijn woordkeuze erg vijandig, mag wel wat minder
Dit is toch mooiquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou op mijn lul tuffen en het vuur uit proberen te swaffelen
haha zodat ze lachend dood kan brandenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou op mijn lul tuffen en het vuur uit proberen te swaffelen
dit was dan ook een keer positief bedoeld, ik dacht meer aan die zinnen die meer scheldwoorden hebben dan inhoudquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee, kijk dan:
[..]
Dit is toch mooi
haha groentequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Quotidien het volgende:
@:der_mann snijd je met je opmerkingen ook je groente ipv met een mes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |