Als iedereen dat zou denken dan zou er al helemaal weinig overblijven hier. Heb je alleen maar mods die elkaar modereren en een pluim elkaar in de reet steken.quote:
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Helemaal in de war nu
Maar iedereen komt hier modden
laat ze elkaar modereren en als ze allemaal een ban hebben komen wij terug naar de SC als vanoudsquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou denken dan zou er al helemaal weinig overblijven hier. Heb je alleen maar mods die elkaar modereren en een pluim elkaar in de reet steken.
Ik weet niet eens of je dit nog mag zeggen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
VK staat trouwens nergens als mod in de index dus ik zou graag willen dat die bedrieger zsm van zijn krachten wordt gestript
hahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
VK staat trouwens nergens als mod in de index dus ik zou graag willen dat die bedrieger zsm van zijn krachten wordt gestript
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
Echt? Heb je wel goede zelfbeheersing.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.
Daarom word jij ook niet weggepestquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar posten. Nog nooit ook maar iets gemod hier.
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeeltquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij het
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien is hij zo'n iemand die overal mag modden, zo leuk vindt hij het
Dan sta ik onderaan gok ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeelt
Zou tijd worden. Verdoe m'n tijd weer hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom word jij ook niet weggepest
Als ik een beetje naar mijn note historie keek op azpi dan heb ik wel een vermoedenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat we geen stats list hebben van wie de meeste notes uitdeelt
Dat is wel geprobeerd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom word jij ook niet weggepest
Daarom ga ik ook zo fifa spelenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Verdoe m'n tijd weer hier.
heb sinds 2015 al geen positieve note meer gehad dus die zou ik eventueel wel van je accepterenquote:
Neem er een voorbeeld aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was ik maar een beetje zoals hij.
Ik heb zelf niet eens een positieve notequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb sinds 2015 al geen positieve note meer gehad dus die zou ik eventueel wel van je accepteren
Zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt? Heb je wel goede zelfbeheersing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |