En ik danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind jou en Chevy de leukste. De rest niet.
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)quote:
Leuke sigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)
Nee, alles buiten KLB is voor mij wel onbekendquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je t over alle mods had.
Jawel, maar ik probeer de boel een beetje levendig te houden hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat om mods kun je niet lezen (hier zou normaal iets staan waar VK weer een modbreak voor zou inzetten)
is niet nodigquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar ik probeer de boel een beetje levendig te houden hier
Oh. Maar Chevy is ook geen KLB modquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, alles buiten KLB is voor mij wel onbekend
Meestal valt mij dat niet op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al 5 maanden maar leuk dat het je opvalt
Te laat Samzz.. wel blijven opletten hequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Maar Chevy is ook geen KLB mod.
Helemaal in de war nuquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haha, hij komt wel van KLB toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |