Liever 450 keer dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mensen die dit nu 247 gaan roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is echt zo!quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mensen die dit nu 247 gaan roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen wij het een keertje doen
Ga teveel met hem om denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik wist gewoon van tevoren al dat jij een kiidje ging doen
Is hij echt zo'n egoïstische lover?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij echt zo'n egoïstische lover?
Wow, ik kan niet luisteren, maar wat zit hij ongemakkelijk in dat badquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jammer maar was te verwachten
Als je dat denkt, zul je altijd pech blijven houden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT IK ALTIJD PECH HEB BOEHOE
Zin in koffie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat denkt, zul je altijd pech blijven houden.
heb je ook zo'n lange jas?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
OMDAT IK ALTIJD PECH HEB BOEHOE
Ik zat laatst met mijn baas en mijn kleine collega in een auto omdat we twee mannen en een kleine robot achterna zaten, was de benzine op. Werd mijn baas echt helemaal boos zo en zijn gezicht werd rood en sneed in zijn monocle en schreeuwde hij dat ik benzine moest gaan halen maar dat was 20 km lopen en toen ging het nog regenen ookquote:
Dit is toch een echte aflevering?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat laatst met mijn baas en mijn kleine collega in een auto omdat we twee mannen en een kleine robot achterna zaten, was de benzine op. Werd mijn baas echt helemaal boos zo en zijn gezicht werd rood en sneed in zijn monocle en schreeuwde hij dat ik benzine moest gaan halen maar dat was 20 km lopen en toen ging het nog regenen ook
Dat jij je gezicht hier nog durft te laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Lekker nummertje hoor @:Monopoly
Zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat jij je gezicht hier nog durft te laten zien.
@Vanillekwark, @haags_kwartiertje @Flippieequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Goudenvis het volgende:
Vanilla en Haagse zijn echt kut, alleen Maily is lief oja en die nieuwe flips ofzo moet ook ff d'r plaats leren kennen
Jij bent ook zo veranderlijk als de windrichting hequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Goudenvis het volgende:
Vanilla en Haagse zijn echt kut, alleen Maily is lief oja en die nieuwe flips ofzo moet ook ff d'r plaats leren kennen
lijkt jou wel haahahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij bent ook zo veranderlijk als de windrichting he
Net @TARDIS.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 28 februari 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal wel slecht zijn bij gebrek aan reactie
Deed weer een Kluuntje en je trapte er weer inquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
man man manquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Deed weer een Kluuntje en je trapte er weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |