Ik hoorde dat het was omdat hij tegen haar had gezegd dat ze een koude bitch was. Vond ze niet chill.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:16 schreef mootie het volgende:
Ja, Lotus heeft Tim het huis uitgegooid omdat hij ranzig is, maar vanavond mag hij bij haar in bed.
Kom op...
Heeft hij het haar al gevraagd?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gerrit heeft zichzelf al een plaatsje toegeëigend bij Shelly, weten haar medebewoners dat al?
Nee wel om de reden dat het een zooitje was en het stonk, maar ook wel denk ik door dat hij zo tegen haar deedquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het was omdat hij tegen haar had gezegd dat ze een koude bitch was. Vond ze niet chill.
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft hij het haar al gevraagd?
Er komt een dakloze en die moet alleen liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Verida het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat niet Gerrit en Tim samen met die dakloze in de yurt kunnen slapen ?
In een willekeurige opvang krijgen ze ook niet allemaal een eenpersoonsruimte om te slapen toch?
Ze mogen toch nooit met bezoekers meer in een ruimte slapenquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Verida het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat niet Gerrit en Tim samen met die dakloze in de yurt kunnen slapen ?
In een willekeurige opvang krijgen ze ook niet allemaal een eenpersoonsruimte om te slapen toch?
Oh, okay,... ik had eerder alleen het verhaal over dat koude bitch gedoe gehoord. Dat hij er een bende van maakt, dat zal niet ineens een issue zijn geweest. Snap niet dat ze met z'n allen in dat hok kunnen slapen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wel om de reden dat het een zooitje was en het stonk, maar ook wel denk ik door dat hij zo tegen haar deed
O,....quote:
ik heb het ook gezien...ow wachtquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, het was absoluut dramaaatisch.
Ik vind het raar dat His en Chris niet samen met de dakloze in dezelfde ruimte gaan slapen. Het is toch hun projectje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:21 schreef Verida het volgende:
Klopt dat was al gister bekend. Hij is begonnen tegen iemand over het lezen van zijn post.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie had dus wel degelijk oorlog die avond Gerrit zegt het net..
Zijn ware ik dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Donny is Jessie's alterego onder invloed van alcohol.
Ze heeft te horen gekregen dat slapen in de boomhut niet mocht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, okay,... ik had eerder alleen het verhaal over dat koude bitch gedoe gehoord. Dat hij er een bende van maakt, dat zal niet ineens een issue zijn geweest. Snap niet dat ze met z'n allen in dat hok kunnen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |