Dan zal ik dat ook zeker niet doen. Wat je maar wilt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het heel erg vinden als je een puppy voor de trein zou gooien
Klopt ja, de newbies. Leuk om elke keer te zien hoe ze struggelen met hoe de communicatie hier echt werkt op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is hoe iedereen begint met trollen hier, gewoon veel namen enof
posten
de meesten vinden na een paar weken een nieuwe leukere act maar zij helaas na vele maanden nog niet
Lekker bezig, gooi zo ook een paar bitterballen in het vet. Wat drink jij? Schultenbrau of Klok?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beetje frituren, beetje zuipen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
En dan steeds op elke post eenposten is weer 2010 ongeveer. Leuk al dat oldskool
Klokquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Lekker bezig, gooi zo ook een paar bitterballen in het vet. Wat drink jij? Schultenbrau of Klok?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ja, de newbies. Leuk om elke keer te zien hoe ze struggelen met hoe de communicatie hier echt werkt op FOK!
quote:
Samequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
mijn thee is op, ik ga kletsnat naar huis.
lekker hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
mijn thee is op, ik ga kletsnat naar huis.
Was het lekker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Had wel rooibos en geen appel kaneel tho
Nee, neem altijd expres vieze thee.quote:
Moersleutelquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Lekker bezig, gooi zo ook een paar bitterballen in het vet. Wat drink jij? Schultenbrau of Klok?
Zo had ik je ook wel ingeschatquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, neem altijd expres vieze thee.
Van die stokoude thee waar jan en alleman al van gezopen heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, neem altijd expres vieze thee.
Stel je niet zo extreem aan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Solotov het volgende:
Is er mss ook een sc voor mensen die niet roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |