Aan het eind van seizoen 1 was dat toch al kansloos omdat Volkert ineens een vriendin had?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:35 schreef Hankster het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat dit op verzoek van Jennifer Hofman en/of Henry van Loon is genegeerd voor seizoen 2.
Kromme tenen. Jeuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:31 schreef Arcee het volgende:
Haha, hilarisch ongemakkelijke aflevering weer.
Dat is niet nodig. Wel moet je jaarlijks/altijd de gelegenheid geven deze weer in te trekken.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En elk jaar weer opnieuw toestemming vragen he?(onderwijs is soms niet helemaal efficiënt/logisch)
Dit!quote:Op zondag 10 maart 2019 23:31 schreef Arcee het volgende:
Haha, hilarisch ongemakkelijke aflevering weer.
Dit was inderdaad weer een topperquote:
Viel mij ook op, helemaal geen ander personeel.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat het nu echt lijkt of er maar twee klassen zijn op die school, die van Helma en die van Ank... dat is niet heel geloofwaardig
Er zijn ook maar een paar ouders die bij zaken als ouderbijeenkomsten komen terwijl de klas vol kinderen zittenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat het nu echt lijkt of er maar twee klassen zijn op die school, die van Helma en die van Ank... dat is niet heel geloofwaardig
Ik snap het wel, maar ze doen ook niet echt moeite om het te verbloemen door er wat figuranten bij te zetten in die lerarenkamerquote:Op maandag 11 maart 2019 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook maar een paar ouders die bij zaken als ouderbijeenkomsten komen terwijl de klas vol kinderen zittenAls je dáár allemaal een punt van zou maken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap het wel, maar ze doen ook niet echt moeite om het te verbloemen door er wat figuranten bij te zetten in die lerarenkamer
Vorige aflevering welquote:Op maandag 11 maart 2019 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ze doen ook niet echt moeite om het te verbloemen door er wat figuranten bij te zetten in die lerarenkamer
Maar vooral dat. Het is geen realistische serie, dat weet iedereen. Daar gaat het ook niet om.quote:
ik vond het ook een aflevering vol met leuke scenes, al blijft het hele verhaal me iets minder grijpen, teveel karakters die steeds maar platter worden.quote:
Hier op school is er een rel geweest met een vader die alle andere ouders gebeld en gemaild heeft (en dan echt zo'n mailrant van 500 alinea's met alleen maar herhalingen van dezelfde punten) omdat hij niet wilde dat zijn kind op de foto kwam of überhaupt in een digitaal systeem werkte want dit was volgens hem onwettig.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bij mijn schoonzus op de basisschool dus 50% niet
Ja, dat dus. Omgquote:Op maandag 11 maart 2019 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier op school is er een rel geweest met een vader die alle andere ouders gebeld en gemaild heeft (en dan echt zo'n mailrant van 500 alinea's met alleen maar herhalingen van dezelfde punten) omdat hij niet wilde dat zijn kind op de foto kwam of überhaupt in een digitaal systeem werkte want dit was volgens hem onwettig.
Vervolgens mailde het schoolhoofd een hele nette, bondige mail waarin alle punten werden geadresseerd en weerlegd, kwam er weer een hele relmail van die vader. Andere ouders waren intussen m.b.v. de reply to all aan het reageren. Hele mailbox vol met logoree, gescheld en oorlogstaal.
Einde van het verhaal was dat het kind in kwestie netjes buiten de foto's werd gehouden en dat iedereen met de ogen begon te rollen als die vent het schoolplein op kwam. Heel sneu voor het kind, want dat is een lief ding.
Dus als je denkt dat deze serie overtrokken is, bedenk dan dat er inderdaad karikaturen als de hoofdpersonen rondlopen die het niet helemaal snappen en die dit soort taferelen veroorzaken
Het is niet zo heel raar met de concurrentie op zondagavond. Er keken ook nog 2 miljoen mensen naar Miljoenenjacht en 1.7 miljoen naar het schaatsen. Zo'n beetje iedereen die wel eens tv kijkt zat deze zondagavond naar een van de zenders te kijken.quote:
Dat viel wel mee, Luizenmoeder zakte van 3.094.000 naar 2.975.000.quote:
Angelaquote:
twitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 12:50:45Angela de Jong staat volgens @MvanRoosmalen voor middelmaat. 'Angela de Jong is RKC Waalwijk, Angela de Jong is drop van het huismerk, Angela de Jong is zegeltjes sparen bij de Vomar' https://t.co/TJlm3lnmIx reageer retweet
Zo lijkt het of ook het uitgesteld kijken afneemt, dus even voor de zekerheid: die neemt elke week iets toe (afgezien van de tweede week):quote:Op maandag 11 maart 2019 18:09 schreef VeX- het volgende:
Het is wel klaar met de Luizenmoeder
'Het uitgesteld kijken trekt de boel no'g een beetje op, maar ook daar is de daling met een paar honderdduizend per week zichtbaar.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |