abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_511520
Ik ben het eens met Itsme dat Desiree schijnheilig gedrag vertoont. Robin is niet mijn favoriet maar hij is in alles wel heel straight. Als hij zegt dat ze een afspraak hebben over elkaar niet nomineren dan geloof ik dat. Hieke verdedigt jammergenoeg Desiree,volgens mij meer omdat ze denkt dat Desiree zo onschuldig is en zich niet kan verdedigen. Bah bah!
  zondag 3 december 2000 @ 00:00:03 #77
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_511571
Brilletje,

Dat Hieke Dees verdedigde zag ik niet zo.
Had meer de indruk dat ze een felle discussie over het nomineren niet wenste.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_511808
quote:
Op 03 december 2000 00:00 schreef Harry het volgende:
Dat Hieke Dees verdedigde zag ik niet zo.
Had meer de indruk dat ze een felle discussie over het nomineren niet wenste.
Ja, dat gevoel had ik ook. Hieke wilde niet een gesprk over de nominaties. Ze zei iets over dat Bart had gezegd dat ze dat vorig jaar wel bespraken en dat dat volgens haar niet betekende dat zij dat nou ook moesten doen. En bovendien, had Hieke Dees niet genomineerd? Weet dit ineens niet meer zeker
  zondag 3 december 2000 @ 01:16:07 #79
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_511830
quote:
Op 02 december 2000 23:40 schreef brilletje het volgende:Als hij zegt dat ze een afspraak hebben over elkaar niet nomineren dan geloof ik dat.
De afspraak was niet "niet nomineren", maar "als je me nomineert dan zeg je dat van te voren". Volgens Robin hebben ze dat aan elkaar beloofd.
  maandag 4 december 2000 @ 03:45:45 #80
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_515140
Beetje off-topic, maar wel in hetzelfde kader:
Desiree heeft weer 'n 'afspraak' gemaakt. Dit keer met Georgie. Als één van hen weggestemd wordt vertelt hij/zij de ander wie hij/zij denkt dat er gaat winnen. Zal mij benieuwen of ze zich deze afspraak over 'n tijdje nog wél kan herinneren...

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 03:47]

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  maandag 4 december 2000 @ 11:11:38 #81
1464 ART
FOK!member
pi_515522
Ik moet zeggen dat ik Robins opmerking 'klaarblijkelijk vond ik de afspraak zo belangrijk dat ik hem mij wel herinnering' erg goed. Keihard zette hij Dees in de hoek met haar schijnheilige 'Ik vond het ook belangrijk'. 'T is soms net een papagaai die meid, maar ze weet niet wat ze nu eigenlijk papagaait.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_515641
Bij deze wil ik Desiree uitroepen tot Willem 2 van deze editie van Big Brother en acht haar dan ook kansloos voor de eindoverwinning (en terecht!!!).

En van mij mag ze eens een keer keihard aangepakt worden in het huis, wat dit soort acties gaan er bij mij echt niet in.

O+. Ripley. O+.
pi_515702
en vannacht vertelde ze nog dat ze Willem zo schijnheilig vond.....

[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 04-12-2000 12:25]

pi_516002
Even op een rijtje:
- Dees nomineert Robin met twee (!!) punten,

- Vervolgens noemt ze Willem uit BB1 schijnheilig,

- en is ze plotseling helemaal de afspraak met Robin 'vergeten',

- en ze snapt niet hoe Robin zo zeker kan weten wie wie heeft genomineerd,

Dan blijft er toch maar 1 conclusie over, ongeacht of ze nu wel of niet op het gymnasium heeft gezeten (lekker belangrijk: slim zijn leer je niet, dat ben je !):
Dees is dom !!!!

Om nog een beetje te kunnen geloven in gerechtigheid vind ik dat Robin moet winnen..

maandag 4 december 2000 @ 22:03:17 #85
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_518686
quote:
Op 04 december 2000 11:51 schreef Smike het volgende:
Bij deze wil ik Desiree uitroepen tot Willem 2 van deze editie van Big Brother en acht haar dan ook kansloos voor de eindoverwinning (en terecht!!!).

En van mij mag ze eens een keer keihard aangepakt worden in het huis, wat dit soort acties gaan er bij mij echt niet in.

Smike,ik vind hem helemaal gewldig!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_518917
Ik ook Smike. Ik gebruik hem voor op mijn site oke? Met jou naam er bij natuurlijk
Kicken die anti Dees pics, die kan ik erg goed gebruiken. Mijn site staat bij topic links hier op fok. (anti dezeuree site) maar dat wist je waarschijnlijk al.
  dinsdag 5 december 2000 @ 01:12:00 #87
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_519648
Ik ben na gisteravond ook door de bocht: die Dees is niet helemaal goed! Vreselijk eenzaam en behoorlijk wanhopig. Waarschijnlijk regelmatig teleurgesteld door het leven...

Inmiddels terecht 'n willem II genoemd.
Geinige picture btw, Smike!

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  dinsdag 5 december 2000 @ 02:02:10 #88
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_519753
Make you no worries, volgende keer wordt ze gewoon genomineerd, omdat de rest nu doorheeft dat ze ECHT onbetrouwbaar is.

Nederland stemt haar eruit, et voila, op naar Bartmans, de volgende teleurstelling, en daarna samen met Mariska fijn therapeutisch gaan punniken in Bosch en Duin.

Over Bartmans gesproken... vinden jullie ook niet dat Dees'gezicht enorm lijkt op dat van Bart de Graaff?

brilletje erop, stekeltjeshaar...

Okee, tis weer laat

truzzzzzzzzzzz

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 5 december 2000 @ 02:05:57 #89
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_519760
En niemand heeft al bedacht dat het feit dat ze bbart als haar nieuwe liefde ziet, wel eens de echte reden kon zijn voor het nomineren van robin.... dat confronteert deesje natuurlijk te veel. Kan ze niet zo lekker zwijmelen over bbart natuurlijk.
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 5 december 2000 @ 07:16:52 #90
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_520188
quote:
Op 05 december 2000 02:05 schreef alba het volgende:
En niemand heeft al bedacht dat het feit dat ze bbart als haar nieuwe liefde ziet, wel eens de echte reden kon zijn voor het nomineren van robin.... dat confronteert deesje natuurlijk te veel. Kan ze niet zo lekker zwijmelen over bbart natuurlijk.
Precies Alba,dat is precies de reden geweest dat ze Robin, nog wel met 2 pnt heeft genomineerd!nieuw vlees in de kuip,het oude eruit ik word moe van dat mens nu gaat ze weer met sexy niemnedalletjes op de bank zitten terwijl iedereen al slaapt,of ze trekt een truitje uit,liefde maakt warm stond op de bb-site......nee liefde maakt dom,hoe Desperate ben je dan wel niet
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_520563
quote:
Op 04 december 2000 22:40 schreef itsme het volgende:
Ik ook Smike. Ik gebruik hem voor op mijn site oke? Met jou naam er bij natuurlijk
Kicken die anti Dees pics, die kan ik erg goed gebruiken. Mijn site staat bij topic links hier op fok. (anti dezeuree site) maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ja, ik meen me te herinneren dat je dat weleens eerder gezegd hebt...
Maar vooruit, ik ben ook maar lid geworden, want ik ben inmiddels wel in gaan zien (beetje laat misschien) dat Deesje wel erg vals is. Bah
O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')