Dat Hieke Dees verdedigde zag ik niet zo.
Had meer de indruk dat ze een felle discussie over het nomineren niet wenste.
quote:Ja, dat gevoel had ik ook. Hieke wilde niet een gesprk over de nominaties. Ze zei iets over dat Bart had gezegd dat ze dat vorig jaar wel bespraken en dat dat volgens haar niet betekende dat zij dat nou ook moesten doen. En bovendien, had Hieke Dees niet genomineerd? Weet dit ineens niet meer zeker
Op 03 december 2000 00:00 schreef Harry het volgende:
Dat Hieke Dees verdedigde zag ik niet zo.
Had meer de indruk dat ze een felle discussie over het nomineren niet wenste.
quote:De afspraak was niet "niet nomineren", maar "als je me nomineert dan zeg je dat van te voren". Volgens Robin hebben ze dat aan elkaar beloofd.
Op 02 december 2000 23:40 schreef brilletje het volgende:Als hij zegt dat ze een afspraak hebben over elkaar niet nomineren dan geloof ik dat.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 03:47]
En van mij mag ze eens een keer keihard aangepakt worden in het huis, wat dit soort acties gaan er bij mij echt niet in.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 04-12-2000 12:25]
- Vervolgens noemt ze Willem uit BB1 schijnheilig,
- en is ze plotseling helemaal de afspraak met Robin 'vergeten',
- en ze snapt niet hoe Robin zo zeker kan weten wie wie heeft genomineerd,
Dan blijft er toch maar 1 conclusie over, ongeacht of ze nu wel of niet op het gymnasium heeft gezeten (lekker belangrijk: slim zijn leer je niet, dat ben je !):
Dees is dom !!!!
Om nog een beetje te kunnen geloven in gerechtigheid vind ik dat Robin moet winnen..
quote:Smike,ik vind hem helemaal gewldig!!!!
Op 04 december 2000 11:51 schreef Smike het volgende:
Bij deze wil ik Desiree uitroepen tot Willem 2 van deze editie van Big Brother en acht haar dan ook kansloos voor de eindoverwinning (en terecht!!!).
En van mij mag ze eens een keer keihard aangepakt worden in het huis, wat dit soort acties gaan er bij mij echt niet in.
Inmiddels terecht 'n willem II genoemd.
Geinige picture btw, Smike!
Nederland stemt haar eruit, et voila, op naar Bartmans, de volgende teleurstelling, en daarna samen met Mariska fijn therapeutisch gaan punniken in Bosch en Duin.
Over Bartmans gesproken... vinden jullie ook niet dat Dees'gezicht enorm lijkt op dat van Bart de Graaff?
brilletje erop, stekeltjeshaar...
Okee, tis weer laat
truzzzzzzzzzzz
V
quote:Precies Alba,dat is precies de reden geweest dat ze Robin, nog wel met 2 pnt heeft genomineerd!nieuw vlees in de kuip,het oude eruit
Op 05 december 2000 02:05 schreef alba het volgende:
En niemand heeft al bedacht dat het feit dat ze bbart als haar nieuwe liefde ziet, wel eens de echte reden kon zijn voor het nomineren van robin.... dat confronteert deesje natuurlijk te veel. Kan ze niet zo lekker zwijmelen over bbart natuurlijk.
quote:Ja, ik meen me te herinneren dat je dat weleens eerder gezegd hebt...
Op 04 december 2000 22:40 schreef itsme het volgende:
Ik ook Smike. Ik gebruik hem voor op mijn site oke? Met jou naam er bij natuurlijk
Kicken die anti Dees pics, die kan ik erg goed gebruiken. Mijn site staat bij topic links hier op fok. (anti dezeuree site) maar dat wist je waarschijnlijk al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |