op mijn sterfbed hopelijk binnen 5 jaar zal dat het laatste zijn waar ik aan denkquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begrijp deze referentie
oké betaal je me binnen nu en vijf jaar wel die 110 euro dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn sterfbed hopelijk binnen 5 jaar zal dat het laatste zijn waar ik aan denk
gras is groenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik zit hier ook een beetje te klikken en te typen en niemand zegt dat ik stoer ben
[modbreak]dit gaat we niet doen[/modbreak]quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oké betaal je me binnen nu en vijf jaar wel die 110 euro dan?
gewoon desktopweergave op mobiel doen danquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Solotov het volgende:
Maar zit nooit op m'n laptop man en weet niet hoe je hier ui moet instellen
Ik heb een t shirt thuis met allemaal TIE fighters eropquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen mijn Star Wars vriendjes.
Ben wel benieuwd wat je zou maken voor hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon desktopweergave op mobiel doen dan
Moet ik UI maken? Heb Mariocash ook al aan de ui gekregen
Ik gun jou een papercut, misschien zelfs meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprint en boven mijn bed gehangen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[modbreak]dit gaat we niet doen[/modbreak]
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb een t shirt thuis met allemaal TIE fighters erop
Waarom heb je geen lamp aan dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
kwam net een collega vragen waarom ik in het donker zat
mag ik toch lekker zelf weten strontkut
Iets baasachtigs natuurlijk want Noel is de Capo di tutti capi van de SCquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je zou maken voor hem.
Ja maar k weet nog niet watquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon desktopweergave op mobiel doen dan
Moet ik UI maken? Heb Mariocash ook al aan de ui gekregen
ik was letterlijk de enige in heel de zaal toen ik Solo in de bios ging zienquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet wel wie de echte fans zijn hier.
Slecht voor je ogen dat felle licht van je beeldscherm en verder geen licht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik thuis ook nooit, kan ik helemaal zen FOK!ken
Je ging op een maandagmiddag ofzo zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was letterlijk de enige in heel de zaal toen ik Solo in de bios ging zien
Dat jullie het even wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iets baasachtigs natuurlijk want Noel is de Capo di tutti capi van de SC
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok, dan geen foto.
Kan hem ook niet meer vinden
Ik heb een Star Wars wekker. Puh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Driepink het volgende:
Heb wel een star wars 3d bril, lekker puh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |