Daarom ook zoveel mogelijk vermijden als cafeïne.quote:
Och hij heeft bohemian rhapsody ook gezien hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om te janken om een liveoptreden van Queen uit 1981 maar dan gaat Noel weer zeuren.
Maar alles in 1x veranderen is zo rigoureusquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom ook zoveel mogelijk vermijden als cafeïne.
Ik heb Bohemian Rhapsody inderdaad gezien. Was niet zo'n goede film he?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Och hij heeft bohemian rhapsody ook gezien hoor...
Ik heb echt geen idee, niet gezien maar de interesse is er ook helemaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb Bohemian Rhapsody inderdaad gezien. Was niet zo'n goede film he?
Daarom aan de meth, beter 1 drugs dan 10 anderen toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar alles in 1x veranderen is zo rigoureus
Nee gewoon telkens eentje schrappenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom aan de meth, beter 1 drugs dan 10 anderen toch?
Oh dus je zei eigenlijk maar watquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb echt geen idee, niet gezien maar de interesse is er ook helemaal niet.
Telkens?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee gewoon telkens eentje schrappen
Ja, ik gokte door die opmerking van jou dat je die film gezien had en dus daar nu weer helemaal emotioneel over was. Ik bedoel, ik neem aan dat het geen happy ever after einde had :squote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dus je zei eigenlijk maar wat
Maar wat is telkens voor tijdsbestek? elke week met 1 stoppen of elk jaar? scheelt nogal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je doel is om uiteindelijk drugsvrij te zijn ja
Elke 4 maanden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat is telkens voor tijdsbestek? elke week met 1 stoppen of elk jaar? scheelt nogal.
Ik was daar nu niet emotioneel overquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik gokte door die opmerking van jou dat je die film gezien had en dus daar nu weer helemaal emotioneel over was. Ik bedoel, ik neem aan dat het geen happy ever after einde had :s
Hoe ben je tot die 4 maanden gekomen?quote:
watquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was daar nu niet emotioneel over
Excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Sorry voor mijn gedrag de laatste tijd jongens
Als je er maar van leert.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Oke?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |