Maak er dan een geintje van en daag een beetje uit. Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil, daarvoor hoef je niet op een ander te wachten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Chat nu al dagen met iemand die echt alles wil weten vooraf een date. Zo vermoeiend, komt onzeker over en heb je straks nog wel wat te bespreken? In de kroeg weet je niet veel meer dan een naam en leeftijd maar wel meteen de real looks. Nu kan je wel weten of ik van roze of blauwe muisjes houd maar als de real life klik ontbreekt is het een akward ontmoeting...
Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maak er dan een geintje van en daag een beetje uit. Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil, daarvoor hoef je niet op een ander te wachten.
Zeg bijvoorbeeld dat je pas iets wil vertellen als hij/zij eerst zegt of diegene X of Y leuk vindt (insert random dilemma). Maar een snel voorbeeld, maar hopelijk begrijp je het idee.
Het kan ook gewoon een creep zijn inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Oh die komt wel heeeeel argwanend over. Misschien eens vragen waarom ze dat zo belangrijk vindt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Haha dat is wel creepy. Ben jij een man of een vrouw? En die match?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die vrouwen die dat vragen willen weten wat voor werk/opleiding je doet, of dat ze meer foto's willen zien. Beter om er maar niet op in te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh die komt wel heeeeel argwanend over. Misschien eens vragen waarom ze dat zo belangrijk vindt?
Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Of gewoon vragen wat ze precies wil weten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die vrouwen die dat vragen willen weten wat voor werk/opleiding je doet, of dat ze meer foto's willen zien. Beter om er maar niet op in te gaan.
Ik ook niet. Zelfs van man die ik van de week gedate heb weet ik achternaam nog niet. Ik vind het ook wel creepy om meteen op LinkedIn te gaan zoeken. Ik vraag eigenlijk ook nooit om een Facebook of Insta-account bij dates. Heb dat ook bewust niet gekoppeld op Tinder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik geef eigenlijk nooit mijn achternaam.
Nee maar voornaam woonplaats en opleiding is vaak al genoeg om profielen te vinden. Meeste mensen hebben dezelfde profielfoto als op de apps dus is allemaal niet zo lastig. Ik zoek ook weleens mijn matches na hoor, meestal omdat ik denk dat de foto's geen goed beeld geven omdat je alleen gezicht ziet ipv lichaam en dan blijken ze soms echt 4 jaar oud te zijn en zie je wat recente en denk je tja voorgevoel toch juist. Ben zelfs overigens man. Heb gewoon goede foto's maar de spontaniteit is wel weg zo, volgens mij heeft ze mij al volledig ingevuld in haar hoofd nu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik geef eigenlijk nooit mijn achternaam.
Zo, ga dat hier maar doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Vooraf duidelijk hebben wat elkaars verwachtingen zijn helpt. Date degene echt om de ideale partner te vinden en klikt het niet direct dan is je kans verkeken en snap ik dat je meerdere hengeltjes uitwerpt. Het is net een sollicitatie, je krijgt maar één kans per vacature. Maar als je gewoon nieuwe contacten op wilt doen moet je er niet te zwaar aan te tillen en kijken waar het heen gaat. Als ik na een eerste date heb: dit wordt hem niet, ik zie geen toegevoegde waarde voor een nieuwe date dan is dat gewoon zo. Kan je niks aan veranderen want dat komt dan niet meer.
Inderdaad, ik vind het zelf ook onprettig als mensen mij gaan Googlen want dan heb je zelf niet in de hand wat je met diegene deelt. Ik heb bijvoorbeeld een baan gehad waardoor er redelijk wat over mij te vinden is, en dan heeft het niks met seks of zo te maken, er hoort wel een bepaalde status bij. Voor mij was het alleen werk en was het niet mijn identiteit, maar als mensen dat gedeelte van mijn leven weten zonder mij te kennen kunnen ze een hele andere kijk op mij krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelfs van man die ik van de week gedate heb weet ik achternaam nog niet. Ik vind het ook wel creepy om meteen op LinkedIn te gaan zoeken. Ik vraag eigenlijk ook nooit om een Facebook of Insta-account bij dates. Heb dat ook bewust niet gekoppeld op Tinder.
En van te voren al je hele levensverhaal moeten vertellen lijkt me ook niks nee. Vraag wel een beetje de standaard dingen, maar moet ook nog wel wat te praten zijn op date zelf en als je evt relatie krijgt. En niet alles is geschikt om meteen al te vertellen. Maar daarom ook liever niet eerst weken appen.
Okcupid was 5 maand geleden al redelijk dood, dus ik zou niet teveel verwachtingen hebben iigquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:39 schreef Subpoena het volgende:
Ik denk dat ik de datingsite okcupid nog eens opnieuw ga proberen. Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik erop heb ingelogd. Ik heb wel verschillende matches op tinder maar die gesprekken trekken echt op niets, laat staan dat ik er een date uit kan halen.
Krijg je daar een melding vanquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef zoem het volgende:
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerdTja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
Ja, best wel in your facequote:
Krijg jij dan te zien wat die ander aan heeft geklikt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, best wel in your faceVervolgens kun je aangeven waarom het geen match was door op een tag (saai, stil, agressief, etc) te klikken.
Nee, dat niet. Was misschien juist goede feedback geweest, hoe hard het ook kan zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Krijg jij dan te zien wat die ander aan heeft geklikt?
Maar bij Paiq heb je dan al een matchquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:37 schreef zoem het volgende:
Paiq en Tinder zijn dan ook precies het tegenovergestelde van elkaar. Enige fysieke aantrekkingskracht is wel een voorwaarde voor een match en die voorselectie mis je bij Paiq.
Hmm als iemand je blokt omdat je foro niet leuk is... midden in een verder heel leuk gesprek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Maar bij Paiq heb je dan al een matchmaar als je elkaar blokt als de foto's zichtbaar worden heb je daar nog niks aan. Overigens zonder grof te worden, zit er best wat verschil tussen Paiq en Tinder. Lijkt wel alsof de afdankertjes op Paiq zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |