abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185347643
Ja uiterlijk eerst vind ik ook effectiever om snel door potentiële matches heen te filteren. Het mag dan wel een platte vleeskeuring zijn, maar inderdaad zonde om eerst veel energie te steken in iemand die toch al niet je type is.
pi_185347765
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef zoem het volgende:
Ja uiterlijk eerst vind ik ook effectiever om snel door potentiële matches heen te filteren. Het mag dan wel een platte vleeskeuring zijn, maar inderdaad zonde om eerst veel energie te steken in iemand die toch al niet je type is.
Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185348090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, ze hebben ook een app.
Ow dat is nieuw voor mij
pi_185348164
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow dat is nieuw voor mij
Ik vond het wel een goede site/app. Alleen moest ik uiteindelijk wel betalen om contact te kunnen zoeken met vrouwen.

De eerste drie contacten zijn gratis. Maar daarna moet je gaan betalen.... Maar goed, als je bereid bent om te betalen, dan is het natuurlijk een non issue.
pi_185348186
Met 5 stemmen scoor ik een 5.

Op slim iets hoger als de rest.

Heb ook een opmerking:
- voorkeur voor andere hoek
pi_185348198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Met 5 stemmen scoor ik een 5.

Op slim iets hoger als de rest.

Heb ook een opmerking:
- voorkeur voor andere hoek
Is 5 hoogst?
pi_185348201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.
Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...
pi_185348222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef zoem het volgende:

[..]

Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...
Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.
pi_185348296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.
Irl daten ben ik niet zo ervaren in :@ Goede oefening dus.
pi_185348344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef zoem het volgende:

[..]

Irl daten ben ik niet zo ervaren in :@ Goede oefening dus.
Je zult toch die stap een keer moeten zetten...
Ik heb met allebei ervaring dus, vaste relatie van 10 jaar via Relatieplanet leren kennen, maar ook wel gewoon IRL gedate, of mensen gewoon tegen gekomen op feestjes en daar versierd zoals laatste ex. Maar waarschijnlijk snel date met ziekenhuis man zoals het er naar uitziet :D
pi_185348410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Je zult toch die stap een keer moeten zetten...
Ik heb met allebei ervaring dus, vaste relatie van 10 jaar via Relatieplanet leren kennen, maar ook wel gewoon IRL gedate, of mensen gewoon tegen gekomen op feestjes en daar versierd zoals laatste ex. Maar waarschijnlijk snel date met ziekenhuis man zoals het er naar uitziet :D
:o

Ervaringsdeskundige hier
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:37:30 #162
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185348488
Ik heb een match met queen international 2016.

Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.

de neuk haha
pi_185348514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een match met queen international 2016.

Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.

de neuk haha
_O-
pi_185348777
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is 5 hoogst?
Nee midden :P

Ben al gezakt onder average :P
pi_185349401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je komt weinig buiten dus. Misschien daar wat aan doen.
Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...

Ow wacht :')
pi_185350522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...

Ow wacht :')
Ah klinkt vet man! Moet je doen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185350590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah klinkt vet man! Moet je doen
Zou leuk zijn als er daadwerkelijk vrouwen zijn
pi_185353302
Ik heb soms het idee dat ik voor veel dames gewoon leuk praat materiaal ben als ze zich vervelen... Laatste tijd bar weinig echte dates uit al die gesprekken gekomen ondanks voorstellen tot.
pi_185358410
Verkeerde topic..

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 13:50:18 ]
pi_185368120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom

[ Bericht 10% gewijzigd door Halimede op 03-03-2019 19:20:43 ]
  zondag 3 maart 2019 @ 19:21:27 #171
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185368298
Klinkt raar, mss dan toch maar weer eens m'n bril opzetten🤓
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185368349
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom
Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo? :{
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
pi_185368407
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo? :{
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
  zondag 3 maart 2019 @ 19:31:06 #174
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185368492
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
Jawel bij maps. Dan kan je nog gewoon blijven scrollen.
pi_185368571
@Halimede nou dat scheelt idd dat je niet wakker gebeld werd. Als ik zo laat gebeld word schrik ik me dood want dat betekent altijd slecht nieuws.

En wel grappig van die beste vriend en jou maar wel lastig als je wel op zoek bent. Hopelijk vind je die leukerds nog via Happn terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')