Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef zoem het volgende:
Ja uiterlijk eerst vind ik ook effectiever om snel door potentiële matches heen te filteren. Het mag dan wel een platte vleeskeuring zijn, maar inderdaad zonde om eerst veel energie te steken in iemand die toch al niet je type is.
Ik vond het wel een goede site/app. Alleen moest ik uiteindelijk wel betalen om contact te kunnen zoeken met vrouwen.quote:
Is 5 hoogst?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Met 5 stemmen scoor ik een 5.
Op slim iets hoger als de rest.
Heb ook een opmerking:
- voorkeur voor andere hoek
Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.
Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...
Irl daten ben ik niet zo ervaren inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.
Je zult toch die stap een keer moeten zetten...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Irl daten ben ik niet zo ervaren inGoede oefening dus.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Je zult toch die stap een keer moeten zetten...
Ik heb met allebei ervaring dus, vaste relatie van 10 jaar via Relatieplanet leren kennen, maar ook wel gewoon IRL gedate, of mensen gewoon tegen gekomen op feestjes en daar versierd zoals laatste ex. Maar waarschijnlijk snel date met ziekenhuis man zoals het er naar uitziet
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een match met queen international 2016.
Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.
de neuk haha
Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je komt weinig buiten dus. Misschien daar wat aan doen.
Ah klinkt vet man! Moet je doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...
Ow wacht
Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about thatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that
Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur opwaarom
Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweestquote:Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo?
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
Jawel bij maps. Dan kan je nog gewoon blijven scrollen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweestmaar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden
![]()
Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben
Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |