misschien komt zijn vrouw er nu achter dat zij beter kan krijgen?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk als de pest en ze zij nog niet lang samen dus hij ziet er hetzelfde uit als toen ze met hem begon.
Maar de jouwes is nu waarschijnlijk niet herstellende van een depressie en zelfmoordpoging waarbij sex het laatste is in haar hoofd.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:20 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ik snap je, maar mijnes houdt daar wel van
Oei dat had ik niet gezien... mijn foutquote:Op zondag 3 maart 2019 14:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar de jouwes is nu waarschijnlijk niet herstellende van een depressie en zelfmoordpoging waarbij sex het laatste is in haar hoofd.
In andere gevallen kan het een prima tip zijn!
Ik heb wel een oude kop gekregen van dit hele gedoe.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk als de pest en ze zij nog niet lang samen dus hij ziet er hetzelfde uit als toen ze met hem begon.
Nuja, zij waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik heb wel een oude kop gekregen van dit hele gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |