Zou deze maar even overslaan als ik jou wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk vlees voor je hi ha ho
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk vlees voor je hi ha ho
Wat danquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
Trippier en Lloris doen ff een dumb&dumber
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en nu? Onthutsend zwak.
nog wat schoppen na geven?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij heeft geen vast woon- of verblijfadres. Dus dat is lastig hè.
koekoekquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou deze maar even overslaan als ik jou was
Je bent altijd welkom bij mijquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Solotov het volgende:
Ff kijken onder welke brug ik vannacht kan slapen
Ik heb nog wel een plekje voor je overquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Solotov het volgende:
Ff kijken onder welke brug ik vannacht kan slapen
Sterkquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou deze maar even overslaan als ik jou was
Ja hansquote:
Wat een chokers. Altijd falen als het moet gebeuren. Hopelijk winnen we ook van ze, dan is het gat nog maar 1. Laat ze er maar lekker buiten tyfen.quote:
Slaap liever onder een brugquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekje voor je over
Zaten vandaag twee van die irritante wielrenners naast ons en toen moest ik aan jou denkenquote:
Belgiëquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij mij
Zo veranderlijk als het weer jij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga wel denk ik verhuizen naar noord-limburg
Wij zitten ook wel eens naast vervelende mensen als we ons hebben ingespannen. Leer er mee levenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zaten vandaag twee van die irritante wielrenners naast ons en toen moest ik aan jou denken
Ja oké maar dit Liverpoolquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo veranderlijk als het weer jij.
Helaas kun je nog wel typenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:51 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog te moe om m’n kleine teen te bewegen.
Zou ik je dragen schatjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:51 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog te moe om m’n kleine teen te bewegen.
Heb gewoon aan je gedacht, scheve klapschaatsquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij zitten ook wel eens naast vervelende mensen als we ons hebben ingespannen. Leer er mee leven
lolquote:
Ja nee maar Virgil van Dijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |