TR meegepakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mrja ik vind het soms wel een beetje op noord-korea lijken even tussen jou en mij morty
over paar jaar werk ik toch voor een reusachtig consultancy bedrijf dus zal wel hetzelfde zijn. goed om te wennen
Vooral voor de andere Duitse clubs in die divisie is er ook niks aan lijkt me.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Best bizar dat Trappers ook bijna altijd uitverkocht is. Die club moet eigenlijk promoveren daar in Duitsland, dit is voor niemand meer leuk.
die heeft het nu nog over die corner die er geen wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat te kijken met een fanatiek Feyenoorder
toch leuker dan
over elleboog v persie hoor je ze nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft het nu nog over die corner die er geen was
Of de aanslag van Berghuis.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
over elleboog v persie hoor je ze niet
ik dacht even dat Drizzt al wakker was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey drizzy d
lang niet gesproken
hoe is het met je
hey haags kwartiertjequote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik dacht even dat Drizzt al wakker was.
Wb
Ik vroeg het jou eerstquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey saind
lang niet gesproken
hoe is het met je
Ja beft man, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey haags kwartiertje
lang niet gesproken
hoe is het met je
Hallo Tyron,quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey jancees broer
lang niet gesproken
hoe is het met je
Goed makker. Met jou ook?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey onlogisch
lang niet gesproken
hoe is het met je
gaat maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey jancees broer
lang niet gesproken
hoe is het met je
ja hoor gaat redelijk goedquote:
ja redelijk goedquote:
ik wacht met smart maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja redelijk goed
ik wilde eigenlijk een comeback vlog maken
misschien komt die nog, moet ik altijd even voorbereiden
maar dat snap je wel toch aangezien de vlogs oscar waardig zijn
ik vind het leuk om te zien dat zoveel fok!vrienden nog postenquote:
Hoe lang ben je weg geweest?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zien dat zoveel fok!vrienden nog posten
bijna niemand is verdwenen
we zijn net een familie waar je altijd thuis kan komen
alleen jij was zomaar 3 jaar wegquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zien dat zoveel fok!vrienden nog posten
bijna niemand is verdwenen
we zijn net een familie waar je altijd thuis kan komen
sorry broertje maar had (en heb eigenlijk nog steeds af en toe) struggles, dan heb je niet de behoefte om te posten op een forum en te doen alsof alles oke isquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
alleen jij was zomaar 3 jaar weg
lolquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Rene en Onlo doen altijd eerste paar uur alsof ze werken
dit forum bestaat om notes te verzamelen tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb zojuist een note waardige post gemaakt. Ik ben mij erg bewust van mijn fouten.
hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit forum bestaat om notes te verzamelen toch
Prima, met jou?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey alen
lang niet gesproken
hoe is het met je
?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima, met jou?
Heb je nog steeds die Eriksen-act ?
Terecht wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Scarface is furieus dat Feyenoord zondag zijn best heeft gedaan.
Topsport klimaat in Nederlandquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Tegen PSV je de moeder werken en gisteren na een helft doodmoe.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Dat ligt dan vooral aan de trainer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
ik heb er 142quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes
Geen 2 wedstrijden volle bak kunnen spelen vind ik niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:29 schreef JanCees het volgende:
[..]geen 2 wedstrijden in een week kunnen voetballen is pas triest
dan had gio het 2de elftal moeten neerzetten zondagquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen 2 wedstrijden volle bak kunnen spelen vind ik niet zo gek hoor.
Helemaal als je het primair moet hebben van heel hard werken en niet van je technisch begaafde spelers.
dat valt nog mee maatjequote:Op donderdag 28 februari 2019 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb er 142
man man man in mijn beginperiode op fok! was ik echt onbeleefd
Lolquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen 2 wedstrijden volle bak kunnen spelen vind ik niet zo gek hoor.
Helemaal als je het primair moet hebben van heel hard werken en niet van je technisch begaafde spelers.
Dan was het weer 10-0 geworden lol.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan had gio het 2de elftal moeten neerzetten zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |