Heb geen apparaten in huis waar je dvds op kan afspelen dus neequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat dvd's liggen. Interesse?
Ik vond vooral Ms. Haags deel 9 goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat dvd's liggen. Interesse?
wtf, dit meen je nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb geen apparaten in huis waar je dvds op kan afspelen dus nee
B12 slikken. De norm gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik heb bepaalde waardes van vitamine b12 gekregen, die zijn laag, maar volgens de normen zou het geen klachten moeten opleveren. Ik heb wel klachten, ben ook vega. Wat moet k hiermee.
kort en bondig, ben zelfs te moe om nbna te denken
ook geen console ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb geen apparaten in huis waar je dvds op kan afspelen dus nee
Hij ging diep hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vond vooral Ms. Haags deel 9 goed
Die was ook binnen de norm.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is 't niet gewoon een ijzertekort? Kan je je ook enorm ellendig van voelen
Andere huisarts?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die was ook binnen de norm.
Wel heb ik een maagbacterie en een resultaat van dat is: verminderde opname van B12! Niets doen zei huisarts, maar ik weet zeker dat ik over een maand dan wel in de cijfers van dik tekort kom.
ik open wel een topic als t lukt
Gastquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg ik dacht dat je een vrouw was![]()
.
Door een vrouw?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zou je ook niet gelikt willen worden
je hebt toch wel een laptop oid waarop je dat kan afspelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Dvds is old af
Ik zou niet meteen nee zeggen, maar ik heb liever een man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik zou daar geen nee op zeggen.
In mijn laptop zit ook geen dvd speler meer dus nopequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt toch wel een laptop oid waarop je dat kan afspelen?
ah okay.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
In mijn laptop zit ook geen dvd speler meer dus nope
Je denkt in problemen, niet in oplossingenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
In mijn laptop zit ook geen dvd speler meer dus nope
De oplossing is een apparaat kopen waar ik dvds op kan afspelen maar dat is weggegooid geld dus geen oplossing, derhalve denk ik niet in problemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, niet in oplossingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |