denk dat Lotus beter af is zonder Frutselquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moet Franny lotus niet gaan helpen
ik haat sportenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier 2 enthousiastelingen.
Dat weten we dus niet goed, door alle SL's van gisteravond. En vandaag mag er kennelijk niet echt over gesproken worden wat er allemaal is gebeurd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er tussen die 2 dan gebeurd?
hoeft ze niet ver te zoeken, kan ze zo met d'r moeder mee, die is peuterspeelzaaljuf 😊quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of gewoon naar de kindercrèche. Zeggen dat die speen een lul is en ze is zoet.
Wie zijn ze?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wie willen ze erop zetten franny?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef Derojo het volgende:
[..]
hoeft ze niet ver te zoeken, kan ze zo met d'r moeder mee, die is peuterspeelzaaljuf 😊
his cris gerrit merelquote:
Kunnen ze beter Tranny er naast zetten in plaats van Lotus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
his cris gerrit merel
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Franny vond het de eerste maanden nog raar : Oh my God ik heb gesekst met Timothy van Utopia.![]()
zou slimmer zijn tot nu toe gaan ze op lotusquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Tranny er naast zetten.
Aan de andere kant stuurt de nieuwe bewoner dan misschien Franny naar huis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou slimmer zijn tot nu toe gaan ze op lotus
Lotus twijfelen ze over. Ze willen allemaal op Tim stemmen en denken dat hen op Eric gaan stemmen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou slimmer zijn tot nu toe gaan ze op lotus
gaat tim er vanzelf achteraan twee vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aan de andere kant stuurt de nieuwe bewoner dan misschien Franny naar huis.
Stel je voor dat Cees daar binnen zou komen als nieuwe bewoner. Dan kom ik niet meer bij.quote:
Wie gaat er nou op een Erik stemmen? Die man doet geen vlieg kwaad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lotus twijfelen ze over. Ze willen allemaal op Tim stemmen en denken dat hen op Eric gaan stemmen.
emmertje sop ook ...quote:
Het strandhuisje denken ze.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op een Erik stemmen? Die man doet geen vlieg kwaad.
Of ze bestellen gewoon een nieuwe keuken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
emmertje sop ook ...
Dat kunnen we die arme Cees niet aandoen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stel je voor dat Cees daar binnen zou komen als nieuwe bewoner. Dan kom ik niet meer bij.
Daarom juist misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op een Erik stemmen? Die man doet geen vlieg kwaad.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet plassen.![]()
I go peepee machen, than I'll be back.
quote:
Haiquote:
Ik vermoed van wel. En hij hoopt dat Franny hem zo zal missen en op hangende pootjes terug komt en toch bij hem gaat slapenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
hoe zal dit voelen, als een nederlaag? een blamage?
je hebt je plattegrond meteen al weer aangepastquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. En hij hoopt dat Franny hem zo zal missen en op hangende pootjes terug komt en toch bij hem gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |