Aan zijn populariteit zal het niet liggen......quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan vloggen, ik zie wel een Enzo Knol in Timothy
Als hij hetzelfde treiter niveau buiten doorzet kan hij nog aardig populair wordenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aan zijn populariteit zal het niet liggen......![]()
![]()
Ik vond hem tegelwaardigquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En snotkoker koning leg al te ruste.
A3 haalt dus haakneus uit bed
Maar waarschijnlijk niet zo oudquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Als hij hetzelfde treiter niveau buiten doorzet kan hij nog aardig populair worden![]()
Ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:58 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vond hem tegelwaardig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:58 schreef Bonken het volgende:
Merel gaat His en Chr (en nu met Gerrit) op de hoogte brengen van de ruzie tussen Lotus en Tim.
Op zich is Merel wel handig voor diegenen die overdag geen streams kunnen kijken.
Ze is onze inside molquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:58 schreef Bonken het volgende:
Merel gaat His en Chr (en nu met Gerrit) op de hoogte brengen van de ruzie tussen Lotus en Tim.
Op zich is Merel wel handig voor diegenen die overdag geen streams kunnen kijken.
We zagen ze nog net een vreugdedansje maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat verdwijnt zeker ook achter de bomen??
Dat kan. Smaken verschillenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik niet
Is meer voor verbasterde spreekwoorden en gezegden of uitspraken.
Heeft weinig met smaak te makenquote:
Familie Kaak wil ook het liefst van Tim afquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:07 schreef rowan634 het volgende:
ze hebben het erover dat tim dacht een troef in handen te hebben: de bruiloft.
ger: gelukkig hadden haar ouders daar een stokje voor gestoken
merel: dat zijn dus eigenlijk de toppers in dit verhaal, ouders van franny bedankt! we love you!![]()
Welke familie zou dat niet willen? Een schoonzoon als Tim, dat gun ik niemandquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Familie Kaak wil ook het liefst van Tim af
Je kan Oma niet kwalijk nemen ook even op TV te willen voor iets wat overal zowat gratis isquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Bonken het volgende:
Ze verdienen er bijna geen cent aan, maar je moet Brandon wel nageven dat Fitopia serieus aan te pakken. Doet ook aardig tegen die oudere dame.
denk je dat ze veel ouder is dan jij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Je kan Oma niet kwalijk nemen ook even op TV te willen voor iets wat overal zowat gratis is
Vooral met Jessie over hetz uipenn zoveel commentaarquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Ranah het volgende:
even tijdens de bomen, de uitzending is top
Waarom?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Ranah het volgende:
even tijdens de bomen, de uitzending is top
dat zou me niet verbazen, hij liep overdag al te zuigenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Angelique61 het volgende:
Donny heeft iedereen lastig gevallen volgens mij.
Bestaat dat programma nog met Olga Commandeur? Kon je gratis én thuis meedoen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Je kan Oma niet kwalijk nemen ook even op TV te willen voor iets wat overal zowat gratis is
dat bestaat nog jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bestaat dat programma nog met Olga Commandeur? Kon je gratis én thuis meedoen.
Ja, dat is er nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of gewoon naar de kindercrèche. Zeggen dat die speen een lul is en ze is zoet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jeetje die Franny moet eruit hoor en naar cursus volwassen worden
quote:
Ik zie hier 2 enthousiastelingen.quote:
Ja zo kinderachtig je gedragen wel liggen wippen. gekker bestaan er niet geloof ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of gewoon naar de kindercrèche. Zeggen dat die speen een lul is en ze is zoet.
Wat is er tussen die 2 dan gebeurd?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Mylene wil niet meer met Gerrit praten
weer niet of nog nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Mylene wil niet meer met Gerrit praten
Nou nee, maar het is wel een aardig gratis programma.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier 2 enthousiastelingen.
ditquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er tussen die 2 dan gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |