Ja en de taart krijgen ze opgestuurd en het brood moeten ze betalen.quote:
Fixed!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had een ander eens moeten doen dan was hij weer drie dagen weken aan het zeiken geweest
Ik vind het goed dat ze het doet, hoe verder weg als vrouw zijnde bij Tim, hoe beter. Maar die ontzettend tegenstrijdige verhalen van haar heb ik wel wat moeite mee. Maar laat ik ervan uitgaan dat ze het echt lastig vind hoe om te gaan met de situatie...quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het heeft haar echt wel aan het denken gezet. Ze heeft het er met verschillende mensen over gehad en overdag meer afstand van Tim genomen.
Wat een service of niet.. ik dacht ook dat hij ze wou gevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en de taart krijgen ze opgestuurd en het brood moeten ze betalen.![]()
Dat is dan 6 euro.
Die hadden ze gewoon moeten geven, de sukkels.
Komt niet eens in hun op.........quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is dan 6 euro.
En nu zijn wij hier in de cos lekker aan het zeiken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had een ander eens moeten doen dan was hij weer drie dagen aan het zeiken geweest
Echt erg he, de broden krijgen ze mee omdat ze niet weten hoe snel er daar geleverd wordtquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is dan 6 euro.
We hoeven niets te zien. Lotus is die gore viezerik gewoon zat en dat is het. Simpeler wordt het echt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Franny vond dat toch wel te ver gaan vanavond al met zijn Drieeën terwijl drie teveel was.....
we shall see
Waarschijnlijk houdt ze ook rekening met zijn eventuele vertrek?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het heeft haar echt wel aan het denken gezet. Ze heeft het er met verschillende mensen over gehad en overdag meer afstand van Tim genomen.
Ik wilde het netjes houdenquote:
Mee eens, maar het is er 1 die met alle winden meewaait en als ze kritiek krijgt gooit ze har depressie en onzekerheid in de strijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat ze het doet, hoe verder weg als vrouw zijnde bij Tim, hoe beter. Maar die ontzettend tegenstrijdige verhalen van haar heb ik wel wat moeite mee. Maar laat ik ervan uitgaan dat ze het echt lastig vind hoe om te gaan met de situatie...
En dat ze maar wel doorzet natuurlijk
Wat erg!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Mevr komt helemaal uit Belgie voor 2 broden hoe ziek ben je dan
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt niet eens in hun op.........
Bio broodquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
lekker ook die mixer op de grond, waar van alles in kan waaien
volgens mij heeft Adje helemaal niet door dat die mixer uit elkaar kanquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
Je kan die bak van de mixer er toch uit halen zodat je het goed schoon kan maken, nu zit ie steeds te hakken in die bak om de resten eruit te krijgen
Dat vind ik ook dus ook heel valsquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mee eens, maar het is er 1 die met alle winden meewaait en als ze kritiek krijgt gooit ze har depressie en onzekerheid in de strijd.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt ze ook rekening met zijn eventuele vertrek?
Dat gevoel heb ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:27 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij heeft Adje helemaal niet door dat die mixer uit elkaar kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |