Komt door ongezonde eten en slechte hygiëne.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:07 schreef Bramenstruik het volgende:
gadverdamme! de vrouwen hebben gewoon allemaal puisten overal!
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
franny gaat een 1 persoonsbed nemen volgens gerrit
welke liefde?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Dan is dus de liefde echt over en uit bij Franny en Tim...
Kan ik me levendig voorstellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
die utopianen zorgen ervoor dat mijn misofonie versterkt wordt
Dat wordt een 2 persoonsbed en op de plaats waar het bed van Fran/Tim stond, willen ze een kast hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
franny gaat een 1 persoonsbed nemen volgens gerrit
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, laat ze er dan direct even 1 tegen die gitaar van Tim aankeilen.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Niet persoonlijk worden hey
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:23 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Niet persoonlijk worden hey![]()
![]()
Die weet wat er gaat gebeuren....quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:24 schreef Aggie46 het volgende:
Eric lacht , leuk om te zien. en dat dat smoel van TimTim![]()
[ afbeelding ]
Nee, bloedverziekend saai...quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:26 schreef pollewop77 het volgende:
Zooo... GM nog wat gemist sinds gisteren?
Oh gelukkig, was al bang dat ik gemist had dat Jessie Merel gepaald heeft en bezopen over het terrein heen liepquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat ik gemist had dat Jessie Merel gepaald heeft en bezopen over het terrein heen liep
Zat achter een SL. Maar er blijkt wel iets van waar te zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat ik gemist had dat Jessie Merel gepaald heeft en bezopen over het terrein heen liep
Allemaal aanname's.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
I knowquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zat achter een SL. Maar er blijkt wel iets van waar te zijn.
Nou ehhh...uit de flarden van de gesprekken van de bewoners is er wel iets van waar.quote:
Fran mag af en toe in de yurt komen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:29 schreef Ranah het volgende:
is het echt uit tussen tim en franny of denken jullie dat omdat hij verkast?
Frennie is goed bezigquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Fran mag af en toe in de yurt komen.
Maar Tim was pissig/kwaad/woest dat Fran een huisje verkoos boven hem![]()
Geweldig om te zien en te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |