dan is haar kind net 2 wat krijgt die mee van sinterklaas?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Binnen 3 jaar is Zwarte Piet nog niet compleet verdwenen. Zeker in Brabant.
Wat een kut post.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi, Lyam en Morty zitten elkaars veertjes te doen. De rust is weergekeerd.
Zou zonde zijn, toch!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw kinderen zullen het niet meer meemaken
Fijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:12 schreef Caland het volgende:
Nou, de eerste halve liter is open
Ik herhaal, de eerste halve liter is open
Alsof het over 5 of 10 jaar wel landelijk is uitgebannen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is haar kind net 2 wat krijgt die mee van sinterklaas?
Schultenbrau?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:12 schreef Caland het volgende:
Nou, de eerste halve liter is open
Ik herhaal, de eerste halve liter is open
ik vind het wel jammer dat het zo uit z'n verband gerukt wordt maar aan de andere kant zouden ze dat wel op een normale manier op kunnen lossen, het is tenslotte een kinderfeestjequote:
Dit komt nooit meer goed.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat het zo uit z'n verband gerukt wordt maar aan de andere kant zouden ze dat wel op een normale manier op kunnen lossen, het is tenslotte een kinderfeestje
quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat hier nooit veranderen, wat je zegt klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof het over 5 of 10 jaar wel landelijk is uitgebannen.
Jij komt uit Amsterdam dus jouw referentiekader is waarschijnlijk enigszins links. Maar in die kutdorpen in de provincie is zwarte piet zo ongeveer heilig reken daar op.
Ik heb eerder vandaag redelijk goed zitten schijten. Was de eerste keer sinds zondag.quote:
Veeg jij zittend of staand?quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Met afdrukken van je ellebogen op je bovenbenen..
oprottenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
lekker aan het flirten weer onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |