Dat kan je toch ook zeggen, menen en vinden zonder een merlijn te verzinnenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, zo kwam ze wél binnen inderdaad. Wilde alleen slapen of alleen met meiden.
Waarschijnlijk omdat hij vanaf binnenkomst al zat te zeiken over het alcoholgebruik daar. Vooral als dat ook nog eens doordeweeks gebeurde.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:08 schreef Poezewoes het volgende:
Wat eengedoe hier over een dronken Jessy
Maar Jessie zei het ook tegen Adriaan en die is verder gaan vragen aan Merel, wat hoor ik nu??quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wil de mensen van de COS hier wel geloven dat Merel dat gezegd heeft, maar of dat echt waar is weet ik niet.
Vooruit dan maar.quote:
Wat wordt er goedgepraat?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geweldig hoe het goedgepraat word van king jessie
Tóch zei ze dat erbij, dat ze buiten een vriendje had.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook zeggen, menen en vinden zonder een merlijn te verzinnen
Was een en al SL maar inderdaad, Jessie was dronken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Heeft Jessie gedronken? Heb gisteren even gemist.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Heeft Jessie gedronken? Heb gisteren even gemist.
Wel sterk van Shel, als het zo bedoelt wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een gehak allemaal
Merel is pislink op sjel, heeft al 4x gevraagd haar te knippen maar blijkbaar WILT sjel dit niet.
Merel wil nu een christina of zelfs brenda laten komen, laatstgenoemde kan natuurlijk niet maar waren wel haar woorden
Het was zelfs zo'n lange streamlock dat er maar een berichtje op de uto krant kwam dat er een technische storing zou zijn.....quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was een en al SL maar inderdaad, Jessie was dronken.
Dan zal het inderdaad wel zo zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jessie zei het ook tegen Adriaan en die is verder gaan vragen aan Merel, wat hoor ik nu??
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was een en al SL maar inderdaad, Jessie was dronken.
Thanks!quote:
Net als Erik, die praat zijn drankgebruik ook goed.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geweldig hoe het goedgepraat word van king jessie
Wat valt er nou te knippen aan dat haar van Merel?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een gehak allemaal
Merel is pislink op sjel, heeft al 4x gevraagd haar te knippen maar blijkbaar WILT sjel dit niet.
Merel wil nu een christina of zelfs brenda laten komen, laatstgenoemde kan natuurlijk niet maar waren wel haar woorden
Das waar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel sterk van Shel, als het zo bedoelt wordt.
Brenda was kapper niet Shel......en nu is Shel wel goed......en toen werd ze door die twee uitgelachen......
erik is er eerlijk over ontkent nooit. Jessie de king sprak iedereen er tot vervelends toe op aan en meestal wil je dit uitstralen... de king zakte kei hard door t ijs... zeg gewoon dan ik drink ook heel soms maar ga niet iedereen op aanspreken keer op keerquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als Erik, die praat zijn drankgebruik ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |