Niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:54 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Trouwens, waren jullie van die types die al jaaaaren nadachten over je bruiloft en hoe je het wilde?
Wat leuk, zo'n spontaan besluit!quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk
Wel ooit een keer ergens gegeten en toen besloten daar buiten te willen trouwen.
Maar niet als jong meisje over alles nadenken enzo.
Ik heb hem gevraagd in de Wintereftelingquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:47 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wat leuk, zo'n spontaan besluit!heeft een van jullie echt een aanzoek gedaan of ook gewoon samen besloten?
Wel stoer van je die bioquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuk om te lezen allemaal! Wel grappig dat hier zoveel vrouwen het aanzoek hebbdn gedaan. Ik ook dus. Stond pas artikel in krant dat dat maar in 1% gebeurt
Maar ik heb nooit al vanaf jongsafaan gedroomd over een bruiloft.
Ik heb mn Tinder-bio geüpdate en erin gezet "swipe naar links als je nog in scheiding ligt/bij je ex woont". Hopelijk lezen mannen bio's
Thnx, vond het wel een goede wat hier gezegd werd. Als het met kinderen kan waarom niet dit dan idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel stoer van je die bio
Ja precies, gelijk heb je!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Thnx, vond het wel een goede wat hier gezegd werd. Als het met kinderen kan waarom niet dit dan idd.
Oh mooi zeg dat je hem hebt nu. Altijd fijn weer. Ik zal het straks ook wel echt wennen vinden weer. Mijn sterkte was met 0.25 bij allebei beter geworden, ondanks mn diabetes. (Nu -2.25 en -2.75)quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, gelijk heb je!!
Heb trouwens vanmorgen m'n nieuwe bril opgehaald....eindelijk weer iets op m'n neus wat niet wiebelt
Heb deze keer m'n ogen nog niet laten opmeten omdat ik eigenlijk volgend jaar pas weer die vergoeding weer krijg dus nu alleen een goedkoop montuur uitgezocht en dezelfde glazen laten maken. Ik heb wel -7/-8 en eigenlijk zouden lenzen echt beter voor me zijn, maar het prikt en jeukt en boh....niks voor mij met dat gefriemel met in/uit doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mooi zeg dat je hem hebt nu. Altijd fijn weer. Ik zal het straks ook wel echt wennen vinden weer. Mijn sterkte was met 0.25 bij allebei beter geworden, ondanks mn diabetes. (Nu -2.25 en -2.75)
En ik heb mn hele leven gedacht dat ik geen lenzen kon omdat ze dat ooit gezegd hadden omdat glas aan onderkant dikker was dan bovenkant. Maar man nu zei dat prima kan met mijn metingenMaar had nu brillen al uitgezocht, dus ga er nog wel even 2 jaar over nadenken of ik dan lenzen wil
Oh wauw dat is wel een flinke sterkte zeg! Ja ik had nu wel die vergoeding, maar moet nog wel 145 euro bijbetalen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb deze keer m'n ogen nog niet laten opmeten omdat ik eigenlijk volgend jaar pas weer die vergoeding weer krijg dus nu alleen een goedkoop montuur uitgezocht en dezelfde glazen laten maken. Ik heb wel -7/-8 en eigenlijk zouden lenzen echt beter voor me zijn, maar het prikt en jeukt en boh....niks voor mij met dat gefriemel met in/uit doen
Bij mij net andersom......zou niet kunnen wennen aan zonder brilquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh wauw dat is wel een flinke sterkte zeg! Ja ik had nu wel die vergoeding, maar moet nog wel 145 euro bijbetalen.
En ja daarom twijfel ik dus ook of ik het überhaupt wel wil. Het staat wel mooier bij mij, geen bril. Maar lenzen zijn wel meer gedoe.
Dan gewoon een bril houden ja. En niet vallen voor je weer recht hebt op vergoedingquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij mij net andersom......zou niet kunnen wennen aan zonder bril
Alleen 'vallen' voor een leuke manquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dan gewoon een bril houden ja. En niet vallen voor je weer recht hebt op vergoeding
Haha ja dat gun ik je welquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen 'vallen' voor een leuke man
Ja gaafquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad leuk dat zoveel vrouwen hun vriend hebben gevraagd![]()
Das waarquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef quickstepster het volgende:
Moet de man maar net voor open staan. Sommigen vinden dat echt een 'mannentaak'
quote:
Haha ja voor jou is dan minder als je met je eerste wedstrijd zo verliestquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Sfeer in De Kuip was wel episch, eerste keer voetbalwedstrijd ooit.
Maar m'n boefje was gelukkig dat ik mee was en het tof vond, beetje jammer alleen van de uitslag
Heeft vriend meteen een probleem bij mij mocht hij dat willen, daar heb ik nauwelijks contact mee. Al zou ik het dan weer superschattig vinden om op die manier bv mijn stiefvader te betrekkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar
Eerst netjes toestemming vragen aan de vader enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |