abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185294470
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:54 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Trouwens, waren jullie van die types die al jaaaaren nadachten over je bruiloft en hoe je het wilde?
Niet echt eigenlijk :)
Wel ooit een keer ergens gegeten en toen besloten daar buiten te willen trouwen.
Maar niet als jong meisje over alles nadenken enzo.
pi_185294593
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet echt eigenlijk :)
Wel ooit een keer ergens gegeten en toen besloten daar buiten te willen trouwen.
Maar niet als jong meisje over alles nadenken enzo.
Wat leuk, zo'n spontaan besluit! O+ heeft een van jullie echt een aanzoek gedaan of ook gewoon samen besloten?
Gek? kan je dat eten?
pi_185294638
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:47 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wat leuk, zo'n spontaan besluit! O+ heeft een van jullie echt een aanzoek gedaan of ook gewoon samen besloten?
Ik heb hem gevraagd in de Winterefteling :)
Maar was niet heel spannend want we wisten beiden dat we wilden trouwen.
pi_185294723
Ik moest hem ook vragen omdat hij te lui was om het zelf te doen :+
pi_185294907
Leuk om te lezen allemaal! Wel grappig dat hier zoveel vrouwen het aanzoek hebbdn gedaan. Ik ook dus. Stond pas artikel in krant dat dat maar in 1% gebeurt :o
Maar ik heb nooit al vanaf jongsafaan gedroomd over een bruiloft.

Ik heb mn Tinder-bio geüpdate en erin gezet "swipe naar links als je nog in scheiding ligt/bij je ex woont". Hopelijk lezen mannen bio's :')
pi_185294993
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuk om te lezen allemaal! Wel grappig dat hier zoveel vrouwen het aanzoek hebbdn gedaan. Ik ook dus. Stond pas artikel in krant dat dat maar in 1% gebeurt :o
Maar ik heb nooit al vanaf jongsafaan gedroomd over een bruiloft.

Ik heb mn Tinder-bio geüpdate en erin gezet "swipe naar links als je nog in scheiding ligt/bij je ex woont". Hopelijk lezen mannen bio's :')
Wel stoer van je die bio ^O^
pi_185295016
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wel stoer van je die bio ^O^
Thnx, vond het wel een goede wat hier gezegd werd. Als het met kinderen kan waarom niet dit dan idd.
pi_185295058
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:10 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Thnx, vond het wel een goede wat hier gezegd werd. Als het met kinderen kan waarom niet dit dan idd.
Ja precies, gelijk heb je!!

Heb trouwens vanmorgen m'n nieuwe bril opgehaald....eindelijk weer iets op m'n neus wat niet wiebelt :)
pi_185295204
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja precies, gelijk heb je!!

Heb trouwens vanmorgen m'n nieuwe bril opgehaald....eindelijk weer iets op m'n neus wat niet wiebelt :)
Oh mooi zeg dat je hem hebt nu. Altijd fijn weer. Ik zal het straks ook wel echt wennen vinden weer. Mijn sterkte was met 0.25 bij allebei beter geworden, ondanks mn diabetes. (Nu -2.25 en -2.75)

En ik heb mn hele leven gedacht dat ik geen lenzen kon omdat ze dat ooit gezegd hadden omdat glas aan onderkant dikker was dan bovenkant. Maar man nu zei dat prima kan met mijn metingen :? Maar had nu brillen al uitgezocht, dus ga er nog wel even 2 jaar over nadenken of ik dan lenzen wil :P
pi_185295321
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:20 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh mooi zeg dat je hem hebt nu. Altijd fijn weer. Ik zal het straks ook wel echt wennen vinden weer. Mijn sterkte was met 0.25 bij allebei beter geworden, ondanks mn diabetes. (Nu -2.25 en -2.75)

En ik heb mn hele leven gedacht dat ik geen lenzen kon omdat ze dat ooit gezegd hadden omdat glas aan onderkant dikker was dan bovenkant. Maar man nu zei dat prima kan met mijn metingen :? Maar had nu brillen al uitgezocht, dus ga er nog wel even 2 jaar over nadenken of ik dan lenzen wil :P
Heb deze keer m'n ogen nog niet laten opmeten omdat ik eigenlijk volgend jaar pas weer die vergoeding weer krijg dus nu alleen een goedkoop montuur uitgezocht en dezelfde glazen laten maken. Ik heb wel -7/-8 en eigenlijk zouden lenzen echt beter voor me zijn, maar het prikt en jeukt en boh....niks voor mij met dat gefriemel met in/uit doen :+
pi_185295427
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb deze keer m'n ogen nog niet laten opmeten omdat ik eigenlijk volgend jaar pas weer die vergoeding weer krijg dus nu alleen een goedkoop montuur uitgezocht en dezelfde glazen laten maken. Ik heb wel -7/-8 en eigenlijk zouden lenzen echt beter voor me zijn, maar het prikt en jeukt en boh....niks voor mij met dat gefriemel met in/uit doen :+
Oh wauw dat is wel een flinke sterkte zeg! Ja ik had nu wel die vergoeding, maar moet nog wel 145 euro bijbetalen.
En ja daarom twijfel ik dus ook of ik het überhaupt wel wil. Het staat wel mooier bij mij, geen bril. Maar lenzen zijn wel meer gedoe.
pi_185295478
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh wauw dat is wel een flinke sterkte zeg! Ja ik had nu wel die vergoeding, maar moet nog wel 145 euro bijbetalen.
En ja daarom twijfel ik dus ook of ik het überhaupt wel wil. Het staat wel mooier bij mij, geen bril. Maar lenzen zijn wel meer gedoe.
Bij mij net andersom......zou niet kunnen wennen aan zonder bril :)
pi_185295530
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Bij mij net andersom......zou niet kunnen wennen aan zonder bril :)
Dan gewoon een bril houden ja. En niet vallen voor je weer recht hebt op vergoeding :+
pi_185295737
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dan gewoon een bril houden ja. En niet vallen voor je weer recht hebt op vergoeding :+
Alleen 'vallen' voor een leuke man :+
pi_185295953
Inderdaad leuk dat zoveel vrouwen hun vriend hebben gevraagd O+

En yay voor brillen en betere tinderbio's! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185296190
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Alleen 'vallen' voor een leuke man :+
Haha ja dat gun ik je wel *;
pi_185296285
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:13 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha ja dat gun ik je wel *;
O+
pi_185296422
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad leuk dat zoveel vrouwen hun vriend hebben gevraagd O+

Ja gaaf
pi_185296739
Moet de man maar net voor open staan. Sommigen vinden dat echt een 'mannentaak'
Gek? kan je dat eten?
pi_185296916
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef quickstepster het volgende:
Moet de man maar net voor open staan. Sommigen vinden dat echt een 'mannentaak'
Das waar
Eerst netjes toestemming vragen aan de vader enzo
pi_185297223
Ik kijk intussen 'A star is born' , matig verhaal maar wat kan zij zingen zeg, wereldwijf die Lady Gaga!
pi_185298216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Finale *O*
Slaap lekker lieffies :*
:'(
Sfeer in De Kuip was wel episch, eerste keer voetbalwedstrijd ooit.
Maar m'n boefje was gelukkig dat ik mee was en het tof vond, beetje jammer alleen van de uitslag
pi_185299194
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef RokStarr het volgende:

[..]

:'(
Sfeer in De Kuip was wel episch, eerste keer voetbalwedstrijd ooit.
Maar m'n boefje was gelukkig dat ik mee was en het tof vond, beetje jammer alleen van de uitslag
Haha ja voor jou is dan minder als je met je eerste wedstrijd zo verliest :D Maar mooi dat je wel tof vond verder.

Ik ben kapot, heb de hele badkamervloer op mn knieën met HG kalkverwijderaar geschrobt en alles schoongemaakt daarna. Had tijd terug al een keer met W5 van de Lidl gedaan, maar dat werkte niet. Hopelijk dit wel. Vind het echt lelijk van die witte kalkvlekken in mn mooie gerenoveerde badkamer verder. Nu ziet het er nog wel mooi uit, maar met dat spul van de Lidl was het na 1x douchen al weer wit van de aanslag ;(
pi_185299256
Hard gewerkt dan! Heb echt een überluie dag vandaag......

Jammer RokStarr, maar fijn dat het toch leuk was!
pi_185299732
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Das waar
Eerst netjes toestemming vragen aan de vader enzo
Heeft vriend meteen een probleem bij mij mocht hij dat willen, daar heb ik nauwelijks contact mee. Al zou ik het dan weer superschattig vinden om op die manier bv mijn stiefvader te betrekken O+

En hard gewerkt Hestia, zal duimen dat het mooi blijft!
Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')