Hier nog een heel ander rijtje, vriend is net als ik gemiddelde lengte maar gezet, heerlijk roodharig ♥quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dan doe ik het het lekker andersom
Vriend is net als ik hartstikke gemiddeld qua lengte, heeft 0 slag en is blond (dan wel weer met sexy beetjes grijs). Dus past totaal niet in deze rijtjes
Heerlijk is datquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:41 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Hier nog een heel ander rijtje, vriend is net als ik gemiddelde lengte maar gezet, heerlijk roodharig ♥
Had altijd gedacht dat ik op blonde vikingen zou vallen en toen kwam hij
Mijn type is de afgelopen jaren echt veranderd. Er is wel een overeenkomst geloof ik. Een wat ondeugende blik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij kun je ook niet echt zeggen op wat voor type je valt denk ik.......
Ja iemand kan mooi zijn maar als et niet klikt dan doet het niks neequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef quickstepster het volgende:
Klopt, je valt (mag ik hopen) toch op karakter. Maargoed, ik kan wel zeggen, qua uiterlijk zou ik donker, lang haar, lichte ogen, een baard(je) en tattoos en piercings toch wel de voorkeur geven als karakter gelijk is, of gewoon om naar te kijken
Met vriend kan ik alleen t baardje afvinkenmaar hij is wel de allerknapste en allerliefste
Maar wat nou als je die persoon onwijs onaantrekkelijk vindt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja precies......je valt op karakter......en soms ziet er iemand er dan toch anders uit dan je verwachtte, maar dat maakt het juist zo leuk!
Ligt eraan wat je onaantrekkelijk vind.....ik zou absoluut afhaken op slechte verzorging, maar verder vind ik niet gauw iemand echt onaantrekkelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je die persoon onwijs onaantrekkelijk vindt?
Klopt wel inderdaad.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef pitebuell85 het volgende:
Karakter word ook deels gevormd door het verleden.
Diep weer hoort Pitty.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef pitebuell85 het volgende:
Karakter word ook deels gevormd door het verleden.
Nou valt mij op dat jij vaak zeer inspirende reacties plaatst. Ook in het hoe voel je je nu topicquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:13 schreef pitebuell85 het volgende:
Je verwacht het niet dat weet ik😉
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:13 schreef pitebuell85 het volgende:
Je verwacht het niet dat weet ik😉
Zeker! En het allerbelangrijkste is dat hij superlief is, innerlijk is idd zo onwijs belangrijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Heerlijk is datlekker anders! En roodharige viking is ook goed toch
Hier heb ik dat juist wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgens mij kun je ook niet echt zeggen op wat voor type je valt denk ik.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |