Het schijnt dat ze er niet mogen slapen.quote:
Ja, serieuze vraag. Ik had half half meegekregen dat die man gisteravond zou langskomen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag? Dat weet toch niemand?
Zoveel mensen komen er toch niet met rollatorsquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
Yep alle rollators naar boven takelen, moet kunnen.
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
eten met een liftje naar benedenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef espri het volgende:
[..]
Wat een uitspraak van Frannyquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
are you oke christel vraagt Fran
ja zegt Chris.
verbaast mij allemaal niets? zegt Fran tegen Chris....
buigt voorover en boert in het oor van Tim..... kind is blijven steken op 8 jarige leeftijd waar ze die filters nog niet hebbenquote:
geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik gaat zijn huisje weghalen,heeft er geen zin meer in.
En hij pikt het ook gewoon..quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
buigt voorover en boert in het oor van Tim..... kind is blijven steken op 8 jarige leeftijd waar ze die filters nog niet hebben
Of decorumverliesquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
buigt voorover en boert in het oor van Tim..... kind is blijven steken op 8 jarige leeftijd waar ze die filters nog niet hebben
Die zal waarschijnlijk wel ergens achter zittenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Mylene denkt dat Jens nog even bezig is.
Ze praten heel bedekt.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk wel ergens achter zitten
Vorige week nog grote plannen,compleet met bouwtekening,er zouden douches komen en al.quote:
Een automerk kan ook.quote:
Valt mij wel op dat Erik al de hele tijd met een brede grijns op zijn gezicht looptquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week nog grote plannen,compleet met bouwtekening,er zouden douches komen en al.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Lotus notes, wordt dat nog gebruikt
logisch die is van dat hypocriete gezeik van diequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat Erik al de hele tijd met een brede grijns op zijn gezicht loopt
En Gerrit daarna zachtjes: Damage Controlequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:17 schreef danaqui het volgende:
Iets tussen Ger en Myl, Myl tegen Ger ik hoor wel wat je wil en loopt weg,
Gerrit keek niet heel vrolijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:17 schreef danaqui het volgende:
Iets tussen Ger en Myl, Myl tegen Ger ik hoor wel wat je wil en loopt weg, Ger zegt damage control
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Gerrit daarna zachtjes: Damage Controle
zag ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit keek niet heel vrolijk.
Klinkt goed Fritsie,het is heerlijk weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hou het ff voor gezien, ff lekker met schoonzus terrasje pikken en lunchen
Gelijk heb je veel plezierquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo is het Frits, het zonnetje schijnt heerlijk veel plezier!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh jee hopelijk geen petertjequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik gaat zijn huisje weghalen,heeft er geen zin meer in.
Hij is wel stiller dan normaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:22 schreef DKUp het volgende:
Na de technische storing haalt Jessie zijn neus op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |