Van mij kunnen ze het muizehuig genieten daar met hun SL'squote:Op woensdag 27 februari 2019 00:06 schreef Ranah het volgende:
gelukkig hebben we een ochtendploeg die al op tijd begint
Die kan ik al wel invullenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:06 schreef Ranah het volgende:
gelukkig hebben we een ochtendploeg die al op tijd begint
Ik kan niet liplezen, maar ze waren wel serieus aan het pratenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Mjelleke het volgende:
Er wordt wel oo de Utopiakrant geschreven dat de bewoners niet kunnen slapen dat ze wel aan hun zien dat er Iers gebeurt is. Ik weet t niet want heb ze niet gezien
Of moeder Christel, ook zo'n sterke speler en purist.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Yaksa het volgende:
Zou het dronken zijn van Jessie vanaaf nog invloed hebben op de Popu Poll morgen?
Ik denk zelf van niet, maar misschien staat Timo morgen wel bovenaan, dat is immers de puurheid zelve.
Die SL's doen je geen goed he Yaksa, je gaat nu heel rare dingen zeggen/schrijvenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Yaksa het volgende:
Zou het dronken zijn van Jessie vanaaf nog invloed hebben op de Popu Poll morgen?
Ik denk zelf van niet, maar misschien staat Timo morgen wel bovenaan, dat is immers de puurheid zelve.
Een beetje sarcasme op z'n tijd kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die SL's doen je geen goed he Yaksa, je gaat nu heel rare dingen zeggen/schrijven
Die Jens lijkt ook emotioneel te worden van drank!quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste minuten van Donny - 26 februari 2019.
x7337jd
quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een beetje sarcasme op z'n tijd kan geen kwaad toch?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste minuten van Donny - 26 februari 2019.
x7337jd
gewoon...... hetzelfde als de hele avond..... als je van mooie bomen houdt is het echt een genot.. en anders....... van mij kunnen ze het muizehuig genieten (dat is een milde vorm van de vinketering) met die pestbomen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |