quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Laat maar lekker zakken dat aandeel, kan Wopke het goedkoop overnemen.
Ik was vandaag weer in Amsterdam, heb je mij nog gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]![]()
ja, we hebben net 70 miljoen zien verdampen![]()
Iedereen arm
of ff de belasting op energie verlagen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef svann het volgende:
Daar heeft hij wel weer gelijk in.
Er zijn misschien wel belangrijkere bedrijven of instellingen om te redden.
Dat is 4,50 euro/Nederlander...ik heb het er graag voor over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]![]()
ja, we hebben net 70 miljoen zien verdampen![]()
Iedereen arm
Of in Groningen investeren, had ook gekund dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Er wordt al geïnvesteerd in de bakker op de hoek door de hoogste belastingschaal van 51,95% terug te brengen naar 49,50%
Dat is altijd goedquote:
Nee, ik was in wormerveer, vijfhuizen, en kreileroordquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer in Amsterdam, heb je mij nog gezien?
ja doei, die woningen moeten ze gewoon laten instortenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Of in Groningen investeren, had ook gekund dus.
Ook een zinkend schipquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Of in Groningen investeren, had ook gekund dus.
Ik was gister nog in Makkum bij een klant. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
Ik ga mogen naar Beach Resort Makkum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |