Ben ik ook fan van.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sowieso leuk om docu's te zien hoe het allemaal begonnen is met ontstaan van house.
En tunnelfeesten.Kwam de politie even kijken,en besloten dan;ga maar door,zolang we maar geen klachten krijgen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die illegale feesten in bunkers en zo.
Topflyer.quote:
Die docu waarin ze dachten voor de 2e keer een illegaal feest te kunnen geven en dat er een paar kub zand voor de ingang was gekwakt. Toch weg geschept en gáán weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En tunnelfeesten.Kwam de politie even kijken,en besloten dan;ga maar door,zolang we maar geen klachten krijgen.
Dat was ilja later bekend van Multigroove.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die docu waarin ze dachten voor de 2e keer een illegaal feest te kunnen geven en dat er een paar kub zand voor de ingang was gekwakt. Toch weg geschept en gáán weer.![]()
Oh, dat was een bunker.
Wij gingen vaker naar Luna,dat was daar vlak in de buurt.quote:
Hebben die lui van Multigroove tijdelijk in een villa hun zaak gehad, ja toch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij gingen vaker naar Luna,dat was daar vlak in de buurt.
Dit is electronische muziek zonder stempel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De stijl die je nu draait is bijzonder lekker, Piet.
Volgens mij niet,Duncan Stutterheim wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hebben die lui van Multigroove tijdelijk in een villa hun zaak gehad, ja toch?
Dát zijn de verhalen. Zo mooi om te zien hoe ze vanaf scratch iets moois opbouwen door pure passie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb de bio van Ilja,hij woonde in een souterain.
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewindquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát zijn de verhalen. Zo mooi om te zien hoe ze vanaf scratch iets moois opbouwen door pure passie.
Thanks, ff opgeslagen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewind
Dit is ook wel een aanrader.
Dat konden ze zeker goed,en iedereen hielp mee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dát zijn de verhalen. Zo mooi om te zien hoe ze vanaf scratch iets moois opbouwen door pure passie.
de oude hiphop samples vallen me op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Deze Detroit style is toch wel wat andere richting wel.
Sja, ik vind het allemaal top. Dit hoor ik nog liever dan je reggae.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Deze Detroit style is toch wel wat andere richting wel.
Echt waar?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
de oude hiphop samples vallen me op.
Ja Electro en later Techno was daar aardig op gebaseerd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
de oude hiphop samples vallen me op.
And Jack had a feeling.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, zo is het ontstaan. Jack to the sound of the underground.
Grandmix – Special Editionquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:07 schreef sig000 het volgende:
Dit jaar word ik 60 en check wat ik draai.
Dat linkje uit je sig, sig?quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:07 schreef sig000 het volgende:
Dit jaar word ik 60 en check wat ik draai.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dat linkje uit je sig, sig?
Ik zie iig geen R49-topic.
Oh, wacht.....
Ja linkje. Hoi Svannquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:11 schreef svann het volgende:
[..]
Dat linkje uit je sig, sig?
Ik zie iig geen R49-topic.
Oh, wacht.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |