haha hoor je dat @haags_kwartiertje, ik ben slimmer dan jijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent schijnheilig genoeg ja
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Danny en Yvonne toch wel iets hoger zitten dan dit
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha hoor je dat @:haags_kwartiertje, ik ben slimmer dan jij
Sow, jij speelt met vuur vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Quotidien het volgende:
Voor klachten kun je mailen naar forum@fok.nl zodat je een bijdehante reactie terug krijgt van die kutadmins
G ik werkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Goudenvis het volgende:
Haagse en Vanilla zijn echt kut en trekken uitkering
Bepaal ik zelf wel :squote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Ik leef gevaarlijk, dat houdt me scherpquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sow, jij speelt met vuur vriend
Snap ik, het loopt niet weg gelukkig hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb nu voor 250 aan keukenshit gekocht het is wel even mooi geweest
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Goudenvis het volgende:
Haagse en Vanilla zijn echt kut en trekken uitkering
Ome Frank, wat een heldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Flamarande het volgende:
God was mis ik de tijd dat Frank_Drebin en Pharkus hier nog mods waren
Kom maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommo
Ik heb het al zovaak aangebodenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommo
Ja daar naai je de regering mee dat boeit me niet bijster veel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je beter Messi hebben, die doet alleen aan belastingontduiking maar is wel echt de beste voetballer ever.
Na het trekkenquote:
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Flamarande het volgende:
God was mis ik de tijd dat Frank_Drebin en Pharkus hier nog mods waren
Schijnt goed voor de huid te zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weer heel mijn gezicht vol
Zie het maar zo, het is weer eens wat anders dan Vanillekwakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weer heel mijn gezicht vol
ach, voor mij blijft Armstrong ook een held. Kan mij hey verrotten dat hij het deed op doping.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar naai je de regering mee dat boeit me niet bijster veel.
En natuurlijk betalen mensen daardoor maar vind het bij lange na niet erg genoeg als misbruik onder de mat schuiven omdat iemand een ster is.
Begin jij nou ook al met kut doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
dat gele kleurtje verontrust veel mensen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is weer eens wat anders dan Vanillekwak
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, een oude vent met een jong hartquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |