Bij mij nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo.
soundlock op alle streams namelijk.
Wat is dit nu voor onzinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:20 schreef renevanlaaren het volgende:
lotus goedmaaksex met tim.
franny zegt zo eindelijk even rust
franny gaat de koelkast plunderen
gerrit hoort geritsel en komt kijken
erik zit met een biertje achter de koelkast
jens gooit zijn teddybeer in de was
merel was er op gaan zitten
jessie moest in merel kruipen om de beer te zoeken
Prachtuiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn UI is met dank aan het creatieve brein van DKUp en Talpa©
oke, dank jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De geitenstal.
Hangt nog een rode warmtelamp in voor het lammetje.
Dan heeft hij die keer gelogen. Kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet zeker dat ik gelijk heb hierin...... heb het er regelmatig met hem over gehad
Ja altijd mensen in beeld die nog op zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:28 schreef Mjelleke het volgende:
Niets te beleven op de streams dat vind ik ook wel erg vreemd
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:30 schreef formule het volgende:
Misschien komt de nieuwe inwoner zo het terrein op met toeters en bellen?
Dan is iedereen weer wakker
Tristan.quote:
Kratje bier er bij.quote:
En daarna ook snel afgelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef formule het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog live op streams![]()
Een de Mol verliest wel zijn haren, maar niet zijn strekenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarna ook snel afgelopen.
Dan is het waarschijnlijk dat hij beschermd wordt!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel heel vaag wat er gebeurde, Jessie gaf eerder vandaag aan dat Donny terugkwam,
en Jens en Gerrit hebben hem drie Flugeltjes gegeven vlak voor hij naar bed ging ....
Het leek de limonadesiroop van Merel...... en nu maar hopen dat dat er ook in zat.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:43 schreef DaniqueV het volgende:
Ik ben ook van mening dat Jessie heeft gedronken, hij praat alsof hij heeft gedronken, normaal gesproken drinkt hij toch altijd maar water? hij heeft nu een literfles met iets erin, lijkt colafles maar de vloeistof is lichter van kleur, en hij zegt op een gegeven moment ook tegen Hiske en Merel omdat Hiske zegt je loopt onzin te praten, Jessie: neeeee neee ik ben een keertje jullie aan het nadoen!
pfffff ze vonden het voor de streamers waarschijnlijk te spannend worden..... ze bewogenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef spapaars het volgende:
Begonnen de kippen te kakelen nu we weer de bomen als sl hebben?
Ja maar Jessy heeft ook die fles, Merel pakt hem op een gegeven moment van hem af en neemt er ook wat te drinken uit. In filmpje dan te zienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het leek de limonadesiroop van Merel...... en nu maar hopen dat dat er ook in zat.....
Inderdaad, ik schrok ervanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pfffff ze vonden het voor de streamers waarschijnlijk te spannend worden..... ze bewogen
Als hij dronken is dan weet ik wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Jessy heeft ook die fles, Merel pakt hem op een gegeven moment van hem af en neemt er ook wat te drinken uit. In filmpje dan te zienMaar geheel nuchter komt hij niet over
Nee integendeel...... hij klinkt echt of hij behoorlijk wat op heeft.... blijf het raar vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Jessy heeft ook die fles, Merel pakt hem op een gegeven moment van hem af en neemt er ook wat te drinken uit. In filmpje dan te zienMaar geheel nuchter komt hij niet over
Ja jammer dat het erop lijkt dat hij in bescherming wordt genomen .quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als hij dronken is dan weet ik wel weer genoeg.
Jessie wordt altijd heel agressief als hij heeft gedronken, dat was goed te zien in uto 1quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee integendeel...... hij klinkt echt of hij behoorlijk wat op heeft.... blijf het raar vinden
Ook raar dat hij bij het eten ook al zo platvloers sprakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee integendeel...... hij klinkt echt of hij behoorlijk wat op heeft.... blijf het raar vinden
dan hadden ze hem toch gewoon naar de boot kunnen sturen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja jammer dat het erop lijkt dat hij in bescherming wordt genomen .
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Al met al geen reden om 2 uur lange SL te plegen, Jessie afvoeren naar regie kost hooguit 15min, de rest kunnen ze gewoon in beeld houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |