Nou ja het kan wel wat meer zijn dan dat gelukkig, nu heb je het over een pure programmeurquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Beetje code tikken, leuk hoor.

Weet ik ook welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja het kan wel wat meer zijn dan dat gelukkig, nu heb je het over een pure programmateur

Ja want een smartphone gebruiken 8 uur lang geeft een betere grip in de avond of niet. Geef mij maar gewoon een beeldscherm en toetsenbord waarop ik wat bezig kan zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet ik ook welmaar goed, hele dag achter je pc zitten is sowieso
beter hele dag smartphone in de hand

Ik had het triest genoeg niet opgemerkt neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef phoenyx het volgende:
Hehe programmateur is toch wel zoiets wat de hersenen direct omzetten naar iets wat ze kennen blijkbaar

Ik had het verdient hehequote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik had het triest genoeg niet opgemerkt neehad je met de grond gelijk gemaakt anders

Verdient.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik had het verdient hehe
Jij blijft hier nog wel even of ga je ook zo slapen?

Er mist een punt aan het einde van je zin.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef phoenyx het volgende:
Jammer, was wel benieuwd, maar altijd een taalnazi aanwezig ergens

godverdomme wat kinderachtigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er mist een punt aan het einde van je zin.

Ja en Utereg is een plaats in Verwegistanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er mist een punt aan het einde van je zin.

quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ah kom op nog even, ik ben er ook nog even

Ik regel een blowjob van iemand hier als je gewoon wat door blijft typen. Kan even duren maar ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja godverdomme net m'n pyjama aangetrokken maat

@Samuel24quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik regel een blowjob van iemand hier als je gewoon wat door blijft typen. Kan even duren maar ik doe mijn best

Deal!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik regel een blowjob van iemand hier als je gewoon wat door blijft typen. Kan even duren maar ik doe mijn best

Hmmm, ken er nog een paar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Negeer hem maar gewoon, hij heeft aandacht tekort

Ja je kent jezelf hohiha, leuke grap, kennen we allemaal al. Ga nou maar gewoon door met het strijken van je kleding ofzoquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |