Met vlinder in Uto 1 was dit vrijwel na elk evenement waar Jessie iets te vaak naar een ander keek het geval.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef yaello het volgende:
[..]
Met vlinder in Uto 1 was dit vrijwel na elk evenement waar Jessie iets te vaak naar een ander keek het geval.
En met Arthur dacht ik ook wel veel SLquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef yaello het volgende:
[..]
Met vlinder in Uto 1 was dit vrijwel na elk evenement waar Jessie iets te vaak naar een ander keek het geval.
Dit, #pray4vlinderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef yaello het volgende:
[..]
Slaap met apparaat maar die gaat overal mee naar toequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat zal best kunnen. Ik heb zelf ook apneu, maar gebruik daar een MRA (beugel in de mond) voor.
Ik kan best slapen zonder, maar merk het wel. Apneu doet veel met je lichaam
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik trof deze foto van de week in de cos aan, heeft hij wel zijn masker opEn 2 paar sokken verstoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan gelukkig zonder apparaat, moet wel operatie ondergaan maar dat heb ik er voor overquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Slaap met apparaat maar die gaat overal mee naar toe
Als een apneu-patiënt eenmaal door heeft hoeveel beter ze zich voelen, zullen ze de therapie echt wel serieus nemen. En dat doet Jessie ook, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Slaap met apparaat maar die gaat overal mee naar toe
GAquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als een apneu-patiënt eenmaal door heeft hoeveel beter ze zich voelen, zullen ze de therapie echt wel serieus nemen. En dat doet Jessie ook, volgens mij.
Ik denk dat hij daarom ook met boot binnengekomen is. Daar zit genoeg stroom in voor zijn cpap
Ja maar op laatst had hij al sjaggie in zijn muil dus dat verklaart hoe die dan praatte. Ja echt oh!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:46 schreef Toweler het volgende:
https://m.facebook.com/gr(...)k&id=792692054440782
Jessie praat met dubbele tong en dan de lange streamlock van nu
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:38 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook en ook milde vorm. Komt bij mij doordat mijn neus altijd verstopt raakt en ik alleen door neus kan ademen. Daardoor slecht en onrustig slapen en dus veel moe, Sorry off topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog een, wilde net de streams uitgooien toen dit gebeurdequote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:48 schreef renevanlaaren het volgende:
ik wil naar bed maar ben te aagje, moet eerst weten wat er gebeurd is
Sja.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:46 schreef Toweler het volgende:
https://m.facebook.com/gr(...)k&id=792692054440782
Jessie praat met dubbele tong en dan de lange streamlock van nu
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]Thank you en wordt al aan gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Facebook hebben ze 112 al nagecheckt en er was geen melding op hun adresquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Stel dat er echt met iemand aan de hand was, dan was die nu al lang van het terrein naar de dokter of met de ambu
Ik denk niet dat het dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |