Misschien het aantal Joden wat mee deed aan de Februaristaking? We kunnen ook gewoon wat verf pakken en wat hakenkruizen op zo'n monument kladden.quote:
Ik heb het niet zo op vandalismequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien het aantal Joden wat mee deed aan de Februaristaking? We kunnen ook gewoon wat verf pakken en wat hakenkruizen op zo'n monument kladden.
Snap ik, die kop van jou komt voort uit vandalismequote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vandalisme
Tering wat slechtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef Rozevla het volgende:
Komt een Fin bij de dokter met een mes in z’n rug. “Dokter, er zit mes in mijn rug” . Dus die dokter trekt dat mes uit z’n rug om het vervolgens in z’n oog te steken....”Hier, ga maar naar de oogarts, ik heb geen tijd”.
HAAAAAHAAAAATJES
okquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef Rozevla het volgende:
Komt een Fin bij de dokter met een mes in z’n rug. “Dokter, er zit mes in mijn rug” . Dus die dokter trekt dat mes uit z’n rug om het vervolgens in z’n oog te steken....”Hier, ga maar naar de oogarts, ik heb geen tijd”.
HAAAAAHAAAAATJES
Ik ook niet, maar er zijn mods die het goedkeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vandalisme
hahaatjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, die kop van jou komt voort uit vandalisme
Wist je dat er ook mods zijn die antisemitisme goedkeuren?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn mods die het goedkeuren.
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
hahaatjes.
Je wijffie zei anders wat anders
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:52 schreef Solotov het volgende:
[..]
Wist je dat er ook mods zijn die antisemitisme goedkeuren?
Mijn moeder zegt helemaal nietsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zei je moeder ook vannacht.
BIEM
!
Ja goed!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met haar?
Mooi zo. Snap ik, 2 weken onzekerheid!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja goed!
Pas weer een test gehad om te kijken of het plekje op haar longen niet veranderd is, duurt weer een week of 2 voor de uitslag bekend is.
Dat wachten vind ze alleen zo kut
Klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar je schrok wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |