Kan ik nu met mijn OV reizen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
Hoekstra: om publieke belang te waarborgen heeft NL staat besloten aandeelhouder te worden in #AirFranceKLM
vast wel, maar niet met klmquote:
investeren we nu dus ook in stakende fransozen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
Hoekstra: om publieke belang te waarborgen heeft NL staat besloten aandeelhouder te worden in #AirFranceKLM
Ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
investeren we nu dus ook in stakende fransozen?
Eindelijk India Superpower??quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat Pakistan en India elkaar gaan uitroeien, niemand die ze mist
RTquote:
Van Gent is dan ook een teringdebiel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef Doublepain het volgende:
PVV'er onbeschoft tegen Kamerlid Van Gent
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef O_o_ het volgende:
Poll: Ik haat moslims.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Uitstekende beslissingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
WTF WAAROM?!?!?
@:DANNY @:TAGLIANO
haterquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekende beslissing
Hopelijk gaat hij nu in klb meeposten ofzo
schuld van de woutenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je signature is ook naar de kloten.
Waarom bestaat er geen topic voor ons aller eigen huis en tuin genot?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we Henny Huisman niet naar KlaasGod sturen?
een quote meldingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:28 schreef Caland het volgende:
Wat krijg je eigenlijk te zien als iemand je mentioned?
Ah, bijzonder vervelend lijkt me datquote:
Ja dan zie je het niet nee. Ik deed net @Caland in dat knvb uitspraak topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, bijzonder vervelend lijkt me dat
Ik heb quotemeldingen al jaren uitstaan
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we Henny Huisman niet naar KlaasGod sturen?
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 17:49:54In de haven van Rotterdam onderschepte de douane zo’n 90.000 flessen wodka. Ze waren mogelijk voor de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un en zijn legerleiding. Hoogleraar @koryoinleiden vertelt er vanavond meer over bij #Jinek. https://t.co/xWNIWbKUB2 reageer retweet
Ik fok sowieso altijd mobielquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan zie je het niet nee. Ik deed net @:caland in dat knvb uitspraak topic.
Ja, die meldingen zie je nu ook mobiel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fok sowieso altijd mobiel
Daarom heb ik die quotemeldingen uitstaan
Als ik dan eens in de 3 maanden op een desktop/laptop inlogde liep mn hele systeem vast omdat ik 4045 meldingen opeens moest wegdrukken
Is daar al een oplossing voor @:danny?
Huhquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, die meldingen zie je nu ook mobiel.
Nee. Zie ik ook niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd. De meeste mensen zullen er weinig last van ondervinden. In de nieuwe layout loopt mijn laptop niet vast met 15.000 meldingen en dm's in ieder geval. Wel duurt het laden natuurlijk wat langerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fok sowieso altijd mobiel
Daarom heb ik die quotemeldingen uitstaan
Als ik dan eens in de 3 maanden op een desktop/laptop inlogde liep mn hele systeem vast omdat ik 4045 meldingen opeens moest wegdrukken
Is daar al een oplossing voor @:danny?
Op mobiel heb je nu ook meldingen. rechtsbovenin de menubalk zit een tekstballonnetjequote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 17:49:54In de haven van Rotterdam onderschepte de douane zo’n 90.000 flessen wodka. Ze waren mogelijk voor de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un en zijn legerleiding. Hoogleraar @:koryoinleiden vertelt er vanavond meer over bij #Jinek. https://t.co/xWNIWbKUB2 reageer retweet
Zijn alleen oude topics.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom bestaat er geen topic voor ons aller eigen huis en tuin genot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |