SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:29 schreef Doublepain het volgende:
Missen jullie ook LR??Ja toch wel. Zonder Opper was het aantal Hagenezen hier al bijna niks en nu ben ik echt de enige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Missen jullie ook LR??Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LR is een user waar ik vaak om gelachen heb
Oh.
Missen jullie ook LR??LRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de enige fatsoenlijke hagenees
Eens. Erg jammer dat hij niet meer post.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
LR is een user waar ik vaak om gelachen heb
popcorn.gifquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een paar van die jodengrappen en ik open een topic in FB
ja leukquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haags moet op zijn tellen passen.!
!!
Misschien moet ik dat eens doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een paar van die jodengrappen en ik open een topic in FB
Dit klonk in je hoofd vast leuker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
!!
Viel daar ook wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klonk in je hoofd vast leuker.
In echo zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit klonk in je hoofd vast leuker.
Godver, er ontsnapte me een grinnikje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |