Dat is het waard. Wat ik ervoor betaal is nog geen 10%. Het spul stijgt in waarde > investering.quote:
Bustes en statues zijn ook mooi. Heb hier ook een x-aantal staan. Die life-size vind ik niks.quote:Op maandag 8 april 2019 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is het waard. Wat ik ervoor betaal is nog geen 10%. Het spul stijgt in waarde > investering.
Ik heb hier 6 Batman en 1 Joker staan, maar wil er veel meer. Dat komt pas zodra ik een bioscoop kamer ga makenquote:Op maandag 8 april 2019 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bustes en statues zijn ook mooi. Heb hier ook een x-aantal staan. Die life-size vind ik niks.
Heb trouwens ook 1 Bane (Tom Hardy versie)quote:Op maandag 8 april 2019 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bustes en statues zijn ook mooi. Heb hier ook een x-aantal staan. Die life-size vind ik niks.
Er is weer een klein aantal mensen ziedend om de invitatie voor Van Barneveld bij de Duitse show.quote:4/5 July - USA;
Michael van Gerwen, Rob Cross, Daryl Gurney, Gary Anderson, Peter Wright, Gerwyn Price, Michael Smith, Nathan Aspinall
12/13 July - Germany
PDC Competitors: Michael van Gerwen, Rob Cross, Daryl Gurney, Gary Anderson, Peter Wright, Mensur Suljovic, James Wade, Raymond van Barneveld
German Competitors: Max Hopp, Martin Schindler, Gabriel Clemens, Nico Kurz, Kevin Munch, Robert Marijanovic, Christian Bunse, Maik Langendorf
9/10 August - Brisbane
Michael van Gerwen, Rob Cross, Gary Anderson, Peter Wright, Daryl Gurney, Simon Whitlock, Kyle Anderson, Corey Cadby
16/17 August - Melbourne
Michael van Gerwen, Rob Cross, Gary Anderson, Peter Wright, Daryl Gurney, Simon Whitlock, Kyle Anderson, Corey Cadby
23/24 August - Hamilton (NZ)
Michael van Gerwen, Rob Cross, Gary Anderson, Peter Wright, Daryl Gurney, Simon Whitlock, Kyle Anderson, Corey Cadby, Cody Harris
Je langspeelplaat loopt een beetje vast, daar waar Van Barneveld wanneer hij door zou gaan een redelijke kans heeft om zijn tourkaart op basis van prestaties te verliezen eind 2020. Dan ben je gewoon nergens.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Joh, Barney staat over 8 jaar gewoon nog pijltjes te gooien. Dat afscheid is één grote hoax. Misschien dat ie een paar maanden met zijn nieuwe rebound gaat hokken, maar als die genoeg van 'm heeft dan staat ie zo weer op t podium met zijn Droopy face. Die man kan ook niks anders en post rondbrengen zit er ook niet meer in denk ik.
Always skip a leg dayquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
@:El-Stinho
@:Mani89
@:Zipportal
@:PowerLoungen
Yevgeni vindt dit leukquote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koblenko wil ik zien met 2 lullen in haar mond.
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 08:40:04Ik streef er naar om in het jaar 2020 dus volgend jaar alleen nog maar positieve tweets te sturen. Ik zal vanaf volgend jaar dus geen enkele darter of voetbalclub meer beledigen op twitter en dit is een beslissing die ik niet zo lang geleden genomen heb reageer retweet
Lekker komende 8 maand nog iedereen de moeder beledigen. Laffe hond dat het is.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 08:40:04Ik streef er naar om in het jaar 2020 dus volgend jaar alleen nog maar positieve tweets te sturen. Ik zal vanaf volgend jaar dus geen enkele darter of voetbalclub meer beledigen op twitter en dit is een beslissing die ik niet zo lang geleden genomen heb reageer retweet
@:El-Stinho
@:Mani89
@:Lange_Lans
De rest wordt mid-mei bekend.quote:Asian Tour Order of Merit leader Royden Lam will be partnered by Kai Fan Leung for Hong Kong.
Second-placed Seigo Asada is joined in the Japanese team by experienced Haruki Muramatsu, while the Philippines are represented by the players ranked third and fifth, Lourence Ilagan and Noel Malicdem.
Veteran star Paul Lim, who sits fourth on the Asian Tour rankings, once again teams up with Harith Lim for Singapore.
Andrea Micheletti and Stefano Tomassetti came through the qualifier in Italy to team up, while Janos Vegso won the Hungarian qualifier and will partner Pal Szekely, who makes his European Tour debut in Zwolle in May.
Vernon Bouwers will partner Devon Petersen in the South African team after winning through the Last Man Standing qualifier.
Haupai Puha will make his World Cup debut representing New Zealand alongside Cody Harris as the leading player from the DPNZ rankings.
Karel Sedlacek, a European Tour quarter-finalist in Munich on Monday, will partner Pavel Jirkal for the Czech Republic, while Greek ace John Michael again teams up with Veniamin Symeonidis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |