Goed, net in het zwembad gelegen, kak nu geweldig in en straks ook nog 3 gangen etenquote:
Bohhh lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed, net in het zwembad gelegen, kak nu geweldig in en straks ook nog 3 gangen eten
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed, net in het zwembad gelegen, kak nu geweldig in en straks ook nog 3 gangen eten
Komt vast wel goed, heb oordopjes en slaappil meequote:Op woensdag 27 februari 2019 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bohhh lekkerKun je vanavond lekker slapen!
quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, heb oordopjes en slaappil mee![]()
Kpn heeft dat wel hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
M'n personal assistent fuckt alles ook opHeb dr net afgekapt, gezegd dat ik *NU* ga ophangen voor het escaleert.
Daarna bedrijf Y gebeld, die heeft alles rustig en kalm kunnen uitleggen, dus voor nu is het weer even oké.
Overstappen kan ook niet, want niemand heeft al die leuke functies die wij gebruikenNetflix op tv zonder Chromecast, live pauzeren/doorspoelen etc. Bij Tele2 moet je daar extra voor betalen
![]()
Telfort is al van KPN. Alleen het goedkopere zusjequote:
Lui, gezellig, ontspannend en volgevretenquote:
Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lui, gezellig, ontspannend en volgevreten
Dat dan weer nietquote:
Ja was gezellig en lekker ;p (vooral de massagesquote:
Tjong, verwend nestquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja was gezellig en lekker ;p (vooral de massages) maar wat ben ik blij dat ik vannacht in mijn eigen bed lig en dat ik weer alleen ben ook.
En jup ;p dat doet madam altijd als ik lang weg ben. Boos
Nee mijn echte bed ftwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Tjong, verwend nest![]()
Ik doe een moord voor zo'n hotelbed, echt![]()
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad! Heb je nu ook weekend of morgen weer aan de bak?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee mijn echte bed ftwdie hotelbedden zijn altijd veel te zacht.
en ik hoef nu niet meer een hotelkamer te delen met een snurkend iemand![]()
Gelukkig wist ik dat al dus oordoppen en slaappillen meequote:
Volgend jaar maar weerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik dat al dus oordoppen en slaappillen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |