Oké dan is het goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:poes.
Die maar hoorde er niet tussen.
Ik ben tevreden met die halve dagen. Meer energie heb ik niet. Zeker niet nadat ik noortje moest laten inslapen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Poes. het volgende:
Ik zal nu eerst even bij de dierenspeciaalzaak langs, Stan verhaard als een idioot en heeft veel last van haarballenEven vragen om advies.
Hij vreet gewoon gras uit de tuinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]haarballenpasta, haarballensnoepjes.
En hier werkte goed: kattengras, want dan spugen ze de haarbal uit
Chi heeft ook erg veel last van haarballen, ik geef haar Miamor haarbalpasta, ze vind het enorm lekker en het helpt erg goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij vreet gewoon gras uit de tuinMaar blijft er echt in hangen, enorm kokhalzen ook, zo sneu
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij vreet gewoon gras uit de tuinMaar blijft er echt in hangen, enorm kokhalzen ook, zo sneu
Tot zo!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Poes. het volgende:
Oh je had ''om 16.00'' geschreven![]()
Ik zal even naar die pasta vragen![]()
Stan is best een flinke kater, dus veel haar ook.. moet nu elke dag stofzuigen
Enniehoe, tot zo
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:06 schreef Poes. het volgende:
Oh je had ''om 16.00'' geschreven![]()
Ik zal even naar die pasta vragen![]()
Stan is best een flinke kater, dus veel haar ook.. moet nu elke dag stofzuigen
Enniehoe, tot zo
Moet vast goed komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef Poes. het volgende:
@:Pris; ja zo las ik het dus![]()
Ik ben 30 euro armer, maar heb én haarballenpasta én kattengras én een nieuw zak voer
Die is ook wel goedquote:
Moet ik je een paar zakjes opsturen die ik heb? Zoals ik al zei, mijn kat is er stapelgek op en de katten op de stichting ook allemaal ;p Is online te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee, meneer wil het niet vreten
En voer van Jarco, speciale ''hairball'' versie
Zakjes wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Moet ik je een paar zakjes opsturen die ik heb? Zoals ik al zei, mijn kat is er stapelgek op en de katten op de stichting ook allemaal ;p Is online te krijgen.
Haha kan ook,quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zakjes wat?
Ik heb een tube pasta. Heb het net op een kauwstokje gesmeerd, toen lustte hij het opeens wel
Oh da's handig!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha kan ook,
Ik heb deze:
https://www.zooplus.nl/sh(...)miamor_snacks/404231
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |