natuurlijk is het lachwekkend maar wel op een zielige manierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch mooi man zo'n complete afgang tegen een veredelde amateurclub als Trencin.
Of bedoel je puur in het belang qua coëfficiënt punten?
Ik vind het veel leuker als ze het goed doen, niet alleen qua punten maar ook om wat leuke EL potjes te zien en te kijken waar ze staan t.o.v. buitenlandse clubs. (hoewel ik van die wedstrijden tegen Trencin stiekem ook wel heb genoten ja)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch mooi man zo'n complete afgang tegen een veredelde amateurclub als Trencin.
Jij maakt mij niet wijs dat je er empathische gevoelens bij kreeg toen dat gebeurde.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het lachwekkend maar wel op een zielige manier
Dat, en gewoon voor de uitstraling van de competitie. En de ontwikkeling van de spelers daar waardoor het niveau in de competitie omhoog gaat, zelfde als dat ik hoop dat meer subtoppers goed beleid weer gaan voeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb je wel een hekel aan PSV?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb geen hekel aan Feyenoord maar van Ajax winnen gun ik geen enkele club
Sjaak wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een hekel aan PSV?
Ik wel aan sommige PSV-fans.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee want zo belangrijk vind ik het ook weer niet maar het straalt natuurlijk ook op je competitie af als de 3e club van het land er tegen veredelde amateurs afgaatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij maakt mij niet wijs dat je er empathische gevoelens bij kreeg toen dat gebeurde.
nee eigenlijk ook niet, toen ze net opkwamen wel een beetje omdat Philips er veel geld in stak maar uiteindelijk moeten we er gewoon blij mee zijn anders was het helemaal een trieste bende geweest met misschien wel een paar kampioenschappen meer voor Ajaxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het alleen pijnlijk omdat het Feyenoord betrof, qua eredivisie heb ik de hoop allang opgegeven internationaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee want zo belangrijk vind ik het ook weer niet maar het straalt natuurlijk ook op je competitie af als de 3e club van het land er tegen veredelde amateurs afgaat
Ik moet daar vooral alleen maar om lachen.quote:
Ja eens wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee eigenlijk ook niet, toen ze net opkwamen wel een beetje omdat Philips er veel geld in stak maar uiteindelijk moeten we er gewoon blij mee zijn anders was het helemaal een trieste bende geweest met misschien wel een paar kampioenschappen meer voor Ajax
Wat een deprimerende zienswijze.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het alleen pijnlijk omdat het Feyenoord betrof, qua eredivisie heb ik de hoop allang opgegeven internationaal.
Ook clubs die geen wanbeleid doen falen Europees heimelijk. Zie resultaten van PSV, AZ, Utrecht recentelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een deprimerende zienswijze.
Er zijn alle kansen voor de Eredivisie om gewoon weer te groeien, helaas doen teveel clubs aan wanbeleid.
dat denk ik eerlijk gezegd niet, op een gegeven moment verdwijnt die gewoon, ik hoop op een Europese competitie waar misschien een paar NL clubs aan mee doen anders gaat Ajax ook ten onderquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een deprimerende zienswijze.
Er zijn alle kansen voor de Eredivisie om gewoon weer te groeien, helaas doen teveel clubs aan wanbeleid.
Komt wel wanneer ze hun talenten verkopen voor grotere bedragen en meer kunnen investeren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook clubs die geen wanbeleid doen falen Europees heimelijk. Zie resultaten van PSV, AZ, Utrecht recentelijk.
Nederland moet toch gewoon weer in de top-8 van die coëfficiëntenranglijst kunnen komen joh. Als die Belgjes het al kunnen met hun middelmatige clubjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik eerlijk gezegd niet, op een gegeven moment verdwijnt die gewoon, ik hoop op een Europese competitie waar misschien een paar NL clubs aan mee doen anders gaat Ajax ook ten onder
ja maar dat europese clubvoetbal is ook in beweging, op een gegeven moment zullen ze dat anders gaan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel wanneer ze hun talenten verkopen voor grotere bedragen en meer kunnen investeren.
[..]
Nederland moet toch gewoon weer in de top-8 van die coëfficiëntenranglijst kunnen komen joh. Als die Belgjes het al kunnen met hun middelmatige clubjes.
Eerlijk gezegd hoor ik dat soort verhalen al minimaal 10 jaar in de diverse praatprogramma's en vanuit de KNVB. Dit is volgens mij het eerst jaar dat er daadwerkelijk weer een stijgende lijn in zit qua coëfficiënten in plaats van een almaar dalende trend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel wanneer ze hun talenten verkopen voor grotere bedragen en meer kunnen investeren.
[..]
Nederland moet toch gewoon weer in de top-8 van die coëfficiëntenranglijst kunnen komen joh. Als die Belgjes het al kunnen met hun middelmatige clubjes.
Oh vast wel joh.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat europese clubvoetbal is ook in beweging, op een gegeven moment zullen ze dat anders gaan doen
Bohquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Er kan ook nog veel verbeteren als het gaat om het opleiden van trainers, spelers of het verbeteren van de competitie door kunstgras eruit te halen e.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoor ik dat soort verhalen al minimaal 10 jaar in de diverse praatprogramma's en vanuit de KNVB. Dit is volgens mij het eerst jaar dat er daadwerkelijk weer een stijgende lijn in zit qua coëfficiënten in plaats van een almaar dalende trend.
En dan eigenlijk ook alleen maar door dat Ajax het zo verrassend doet.
zolang mensen zoals Jan Smit of hoe die man nog in de kunstgras lobby zitten gaat het sowieso niets worden met het NL voetbal en dan gaat het niet eens zozeer om het kunstgras maar omdat alle beslissingen unaniem genomen moeten wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kan ook nog veel verbeteren als het gaat om het opleiden van trainers, spelers of het verbeteren van de competitie door kunstgras eruit te halen e.d.
Maar goed in die praatprogramma's hoor je zelden die oplossingen nee. Daar zitten de types die denken dat Henk Fräser ontzag inboezemt door 6 interlands voor Oranje (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |