Of hij wordt de nieuwe Jari Schuurman.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan. We gaan het zien. Ik ga mijn gelijk wel halen over 3/4 jaar.
Niet dat ik zeg dat Burger het talent is wat Feyenoord 50 miljoen op gaat leveren, laat ik dat ook maar direct erbij zeggen.
Mwuah, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft een CL-duel natuurlijk, en zal AEK veel verschillen van Feyenoord qua niveau?
tegen benfica vond ik het erg volwassenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak wel omdat ze lang naar zo'n topper konden toeleven, nu hebben ze er twee kort achter elkaar.
Je vergeet trouwens nog hoe Ajax in Kiev speelde, dat was ook best aardig. In Athene ook niet heel erg slecht.
Ook een optie. Maar dat is bij elke jeugdspeler het geval natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij wordt de nieuwe Jari Schuurman.
Omdat ik het echt totaal niet met je eens ben. Dat kan en mag toch gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan met![]()
?
Denk het eigenlijk niet zoquote:
Die uitwedstrijd was heel raar daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:20 schreef Adames het volgende:
[..]
tegen benfica vond ik het erg volwassen
klopt, ondanks dat ik het nu zelf doe, is het achteraf altijd makkelijk lullen als iemand het alsnog niet haalt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar dat is bij elke jeugdspeler het geval natuurlijk.
Dat het de nieuwe Jari Schuurman wordt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Scrummie gewend is dat mensen dan tegenargumenten geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik het echt totaal niet met je eens ben. Dat kan en mag toch gewoon
Ja uiteraard mag dat. Maar dan reageer je normaal gesproken met "Oneens Scrummie." ipv een huil smiley en een uitlach smiley.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik het echt totaal niet met je eens ben. Dat kan en mag toch gewoon
Muah bij sommige types heb je dat al sneller: het type diepgaande middenvelder in de jeugd die het vooral moet hebben van balletjes afwachten en die voetbaltechnisch niet echt bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We gaan het zien, vooralsnog vind ik Feyenoord prima pieken naar de belangrijke wedstrijden. En in de kuip wint zelden een ploeg gemakkelijk. (#ziggy)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet zo.
AEK maakte het Bayern en Benfica ook nog best lastig in die thuiswedstrijden hè.
[..]
Die uitwedstrijd was heel raar daar.
Die heb ik dan ook gegeven. Nu weer oppleuren graag met je gestook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het de nieuwe Jari Schuurman wordt?
[..]
Ik denk dat Scrummie gewend is dat mensen dan tegenargumenten geven.
Hij zal wel mensen in zijn directe omgeving hebben die een IQ hebben van boven de 80, dan is het met jou even schakelen.
Maar tweemaal pieken binnen een kort tijdsbestek is weer wat anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan het zien, vooralsnog vind ik Feyenoord prima pieken naar de belangrijke wedstrijden. En in de kuip wint zelden een ploeg gemakkelijk. (#ziggy)
Dat is waar. Ik heb er vooral heel erg zin in. Ook omdat bij een verlies nu gelukkig niet het hele seizoen al weg is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar tweemaal pieken binnen een kort tijdsbestek is weer wat anders.
Ik zou er toch flink van balen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb er vooral heel erg zin in. Ook omdat bij een verlies nu gelukkig niet het hele seizoen al weg is.
Zou wel fijn zijn maar liever kampioen. (ik gun V Persie ook wel een mooi afscheid)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er toch flink van balen hoor.
Die beker moet Ajax gewoon weer eens pakken.
Waarom zou je moeten kiezen? Lijkt me duidelijk dat het kampioenschap meer waard isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn maar liever kampioen. (ik gun V Persie ook wel een mooi afscheid)
mee eens maar nu voor de competitie verloren is zit er niet anders op dan het even recht te trekkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn maar liever kampioen. (ik gun V Persie ook wel een mooi afscheid)
Nou nee maar meer dat het dan ook een meer dan prima seizoen is. (met de CL campagne erbij)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kiezen? Lijkt me duidelijk dat het kampioenschap meer waard is
Ik gun Ajax meer dan Van Persie.
Ach we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee maar meer dat het dan ook een meer dan prima seizoen is. (met de CL campagne erbij)
Ik sta niet zo haatdragend in het leven, V Persie heb ik jarenlang van genoten en één van mijn beste vrienden is voor Feyenoord, die gun ik ook wel wat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Ik gun Ajax echt geen moer.
Begrijp ook oprecht niet hoe je dat uit je strot kunt toveren als Ajacied zijnde dat je Feyenoord ook maar iets zou gunnen.
Ik gun Feyenoord wel goede Europese prestaties.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Begrijp ook oprecht niet hoe je dat uit je strot kunt toveren als Ajacied zijnde dat je Feyenoord ook maar iets zou gunnen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord wel goede Europese prestaties.
ik heb geen hekel aan Feyenoord maar van Ajax winnen gun ik geen enkele clubquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |