quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar idd is niet nodig. Ik zie het al voor me, lekker superieur doen tegen Shel, makkelijk hoor.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ik snap ook niet waarom ze er grijnzend bij bleef zitten. Ik was na de eerste zin van die rat al opgestaan en weg gelopen.
Dat is haar domheid. Waarom zou je willen weten wat voor bagger er uit de bek van Tim komt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat grijnzen van haar betekent niet dat ze plezier heeft, is wel verwarrend.
Ze zei tegen Hiske, dacht ik, dat ze aan de ene kant wegwilde, maar ook wilde horen wat er besproken werd.
Tim en Erik maken volgens mij een kippenhok.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:22 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zijn Tim en Gerrit aan het maken?
Tim en Gerrit? Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:22 schreef Angelique61 het volgende:
Wat zijn Tim en Gerrit aan het maken?
Ok dankjewel...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:24 schreef ndid het volgende:
[..]
Tim en Erik maken volgens mij een kippenhok.
Omdat het over haar ging?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is haar domheid. Waarom zou je willen weten wat voor bagger er uit de bek van Tim komt?
Merel lacht altijd als een ander gekrenkt wordt, daar haalt ze haar pleziertjes uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat het over haar ging?
En vlak Brandon en Jens niet uit, die waren ook vies bezig en intussen vond Merel het allemaal hi-la-risch.
Ze waren allemaal bezig om haar belachelijk te maken. Het zou me echt compleet aan mijn reet roesten wat ze allemaal te vertellen hadden en dat grafiekje hadden ze op een plek kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Ik was opgestaan en weg gegaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat het over haar ging?
En vlak Brandon en Jens niet uit, die waren ook vies bezig en intussen vond Merel het allemaal hi-la-risch.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel lacht altijd als een ander gekrenkt wordt, daar haalt ze haar pleziertjes uit.
ze vindt weglopen een teken van zwakte denk ik ook, ze is nogal trotsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren allemaal bezig om haar belachelijk te maken. Het zou me echt compleet aan mijn reet roesten wat ze allemaal te vertellen hadden en dat grafiekje hadden ze op een plek kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Ik was opgestaan en weg gegaan.
Hij had gezegd: je bent ook echt een ijskoninigin. Daarom lig je nu alleen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
Heb gemist wat TimTim tegen Lotus heeft gezegd. Dacht eerst dat het over zijn smerigheid in het huisje ging en hij nooit eens opruimde maar las ook iets over Mike en haar? Begrijp het niet zo goed.
Ze heeft status daar hè, net als thuis met een werkster.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Maar madame wenst niet aangesproken te worden als de rest van de hersenlozen.
Ja ik ook, maar ja.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren allemaal bezig om haar belachelijk te maken. Het zou me echt compleet aan mijn reet roesten wat ze allemaal te vertellen hadden en dat grafiekje hadden ze op een plek kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Ik was opgestaan en weg gegaan.
Tim had haar een ijskoude bitch genoemd toen Lotus zei dat Franny geen koffie voor hem zou halen. En toen zei hij dat zij alleen slaapt omdat ze een koude bitch zou zijn. Kortom, Mike zou weg zijn gegaan omdat Lotus een koude bitch zou zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
Heb gemist wat TimTim tegen Lotus heeft gezegd. Dacht eerst dat het over zijn smerigheid in het huisje ging en hij nooit eens opruimde maar las ook iets over Mike en haar? Begrijp het niet zo goed.
Haar moeder, bedoel je? Dat mens heeft 3 weken op zichzelf gewoond.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft status daar hè, net als thuis met een werkster.![]()
![]()
Nou het mooiste is, ik hoorde haar gister in de uitzending zeggen " als hij iets met Mylene zou beginnen, ze echt niet meer met hem zou willen" ?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:22 schreef QuarterBack het volgende:
Sjellie verteld een half uur lang dat er eigenlijk niets aan de hand is omdat ze niets meer met Gerrit heeft, ze heeft zich eindelijk buitenspel geluld wat ze gisteravond al hed moeten doen
Gerrit kan nu naar hartelust Mileentje aaien
Oeps, en dat uit die smerige mond van TimTim. Ik denk dat Lotus het zwijgen nog wel ff vol zal gaan houden want die opmerking komt niet uit de lucht vallen. Voelt TimTim zich verheven boven de anderen omdat hij nu de enige is met een dwang-relatie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij had gezegd: je bent ook echt een ijskoninigin. Daarom lig je nu alleen.
Hij duwt iedereen weg, want hij heeft het moeilijk met volgende week.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oeps, en dat uit die smerige mond van TimTim. Ik denk dat Lotus het zwijgen nog wel ff vol zal gaan houden want die opmerking komt niet uit de lucht vallen. Voelt TimTim zich verheven boven de anderen omdat hij nu de enige is met een dwang-relatie?
Dank je.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:29 schreef yaello het volgende:
[..]
Tim had haar een ijskoude bitch genoemd toen Lotus zei dat Franny geen koffie voor hem zou halen. En toen zei hij dat zij alleen slaapt omdat ze een koude bitch zou zijn. Kortom, Mike zou weg zijn gegaan omdat Lotus een koude bitch zou zijn
Ze zei net toch ook, als ik lach hoef ik niet blij te zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat grijnzen van haar betekent niet dat ze plezier heeft, is wel verwarrend.
Ze zei tegen Hiske, dacht ik, dat ze aan de ene kant wegwilde, maar ook wilde horen wat er besproken werd.
Ja en niet alleen vanwege zijn relatie. Ook omdat hij denkt dat hij weer een groep om zich heen heeft gecreëerd en omdat hij zogenaamd een volksheld zou zijn en weet ik veel wat die jongen allemaal weer in z'n hoofd heeft. Hij voelt zich in ieder geval de koning. Al heeft hij al wel weer bij Franny lopen janken dat hij hun aan het wegduwen is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oeps, en dat uit die smerige mond van TimTim. Ik denk dat Lotus het zwijgen nog wel ff vol zal gaan houden want die opmerking komt niet uit de lucht vallen. Voelt TimTim zich verheven boven de anderen omdat hij nu de enige is met een dwang-relatie?
En NIEMAND heeft haar verteld dat hij haar een dikke trol vind die ruim 25 te zwaar is...echt vaag van al die bezoekersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:30 schreef Mjelleke het volgende:
En Merel denkt nog steeds dat Jessie haar echt leuk vindt. Want men wilde op de markt steeds met hun op de foto omdat ze t nieuwe stelletje van Utopia zijn.
Weglopen is niet altijd een teken van zwakte. Jammer dat ze dat niet doorhad. Ze had er een stuk slimmer op gestaan als ze was opgestaan en de middelvinger had laten zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze vindt weglopen een teken van zwakte denk ik ook, ze is nogal trots
Dat kind kost alleen maar geld, wordt tijd dat ze eens iets binnen brengt met die winstgevende pakken van d'r. Die zgn. winst vreet ze er per week wel weer bij via de BV.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Haar moeder, bedoel je? Dat mens heeft 3 weken op zichzelf gewoond.
En ze was bang dat ze over haar gingen lullen als ze weg liep, zei ze gisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze vindt weglopen een teken van zwakte denk ik ook, ze is nogal trots
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:30 schreef Mjelleke het volgende:
En Merel denkt nog steeds dat Jessie haar echt leuk vindt. Want men wilde op de markt steeds met hun op de foto omdat ze t nieuwe stelletje van Utopia zijn.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:35 schreef ndid het volgende:
Shelly: ik hou me soms groter voor dan dat ik ben
dat mislukt hopeloos, tis een grote wandelende open wond, daarom pakken ze haar ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:35 schreef ndid het volgende:
Ik las het, wél zielig hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij duwt iedereen weg, want hij heeft het moeilijk met volgende week.
Dat was met Brenda ook het geval... tot er een vervanger is..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:24 schreef spapaars het volgende:
Mike staat nog steeds op de site als inwoner vermeld.
Maar in plaats dat ze zelf daar ook eens aan gaat werken, blijft ze dat als argument gebruiken. Mensen moeten ruiken hoe ze er echt over denk. Ze had gisteren veel duidelijker moeten zijn, want ze heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:35 schreef ndid het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
dat mislukt hopeloos, tis een grote wandelende open wond, daarom pakken ze haar ook
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:32 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja en niet alleen vanwege zijn relatie. Ook omdat hij denkt dat hij weer een groep om zich heen heeft gecreëerd en omdat hij zogenaamd een volksheld zou zijn en weet ik veel wat die jongen allemaal weer in z'n hoofd heeft. Hij voelt zich in ieder geval de koning. Al heeft hij al wel weer bij Franny lopen janken dat hij hun aan het wegduwen is.
Ze zegt van niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En NIEMAND heeft haar verteld dat hij haar een dikke trol vind die ruim 25 te zwaar is...echt vaag van al die bezoekers
Dat is inderdaad wel weer opvallend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
En NIEMAND heeft haar verteld dat hij haar een dikke trol vind die ruim 25 te zwaar is...echt vaag van al die bezoekers
Iemand die kan manipuleren met alcohol is vrij triest jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:35 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Eric ook met de dag een grotere sukkel worden.
Ja ik weet dat Jessie dat zo vindt. Maar vond t wel een typische reactie van Merel. Die ziet dingen die er totaal niet zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jessie zei dat ze eerst 25 kilo (of zoiets) moest afvallen want ze had wél een leuk koppie en hij kon met haar lachen.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |