>>hier<< staat de samenvattingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Het was gisteravond niet bij te houden hoeveel taalfouten en verkeerde uitdrukkingen ze gebruikt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je zou het zeggen maar dan is het altijd nog wat de Febo behaagt uiteindelijk, maar ga er vanuit dat die er ook wel klaar mee zijn...
Ik heb dat zelf gehoord en hij liep de deur uit nadat hij haar een kutdag toewenste.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt niet normaal. En medisch gezien ook nog eens pertinente onzin ook. Je zak kan nooit (te) vol zitten!
Ze vinden Franny echt een heel zielig meisje. Hopen dat ze zonder Tim zich kan ontplooien en bijvoorbeeld wat meer met Lotus op gaat trekken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:51 schreef PTLe het volgende:
Tim is er alleen om ze zak sperma weg te werken![]()
[ afbeelding ]
Ik hoef het ook niet te weten hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef FloJo het volgende:
mensen die het niet geloven........
ik heb mezelf opgegeven.
niet aangenomen, vanwege......
mag niet verteld worden.... sorry!
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef FloJo het volgende:
ik heb mezelf opgegeven.
bloes! het is dramatv! poes!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te weten hoor
Dus zelfs als je ongeschikt bent en de deur uitgeschopt, moet je toch nog voor iets tekenen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef FloJo het volgende:
ik heb mezelf opgegeven.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus zelfs als je ongeschikt bent en de deur uitgeschopt, moet je toch nog voor iets tekenen?
dat zou me niet verbazen nu je het zo zegtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:05 schreef formule het volgende:
Misschien heeft de vader van Franny gezegd tegen de redactie: Die Tim eruit of ik kom persoonlijk mijn dochter ophalen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Frutsel heeft echt een verzakte kringspier hoorze gaat rennen, ze moet nu al poepen, roept ze. oh daar komen de scheten al, en ga maar door
waar maak je dat uit opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Normaal gesproken kijkt niemand naar Erik om, behalve als er een klusje gedaan moet worden. En nu de stemmingen komen gaan ze allemaal aan hem trekken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |