Zo te lezen voorlopige aangifte 2019quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:24 schreef baskick het volgende:
Wilde even meekijken, maar waar vul je zaken in? Via Mijn Belastingdienst kan ik nog geen aangifte 2018 openen.
Het wordt voor zover ik weet niet anders belast, dus zou zeggen onder Inkomen.
2018*quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zo te lezen voorlopige aangifte 2019
Om te kijken of ik alles goed heb. Als ik het op het laatste moment invul kan ik geen aanpassingen meer maken als ik iets vergeet of weet of iets anders moet. Dit is pas de tweede keer dat ik het zelf invul. (22 jaar oud) voorheen hielp mijn moeder mij met wat dingen.quote:
lieverd, maak het jezelf nou niet moeilijk, wacht gewoon tot na 1 maart en doe dan aangifte met de vooringevulde gegevens, grote kans dat daar ook de uitkering al is ingevuld.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:55 schreef aaradorn het volgende:
[..]
Om te kijken of ik alles goed heb. Als ik het op het laatste moment invul kan ik geen aanpassingen meer maken als ik iets vergeet of weet of iets anders moet. Dit is pas de tweede keer dat ik het zelf invul. (22 jaar oud) voorheen hielp mijn moeder mij met wat dingen.
Je weet dat het meeste vooringevuld wordt als je je aangifte (na inloggen met DigiD) vanaf 1 maart doet?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:55 schreef aaradorn het volgende:
[..]
Om te kijken of ik alles goed heb. Als ik het op het laatste moment invul kan ik geen aanpassingen meer maken als ik iets vergeet of weet of iets anders moet. Dit is pas de tweede keer dat ik het zelf invul. (22 jaar oud) voorheen hielp mijn moeder mij met wat dingen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lieverd, maak het jezelf nou niet moeilijk, wacht gewoon tot na 1 maart en doe dan aangifte met de vooringevulde gegevens, grote kans dat daar ook de uitkering al is ingevuld.
Bij "Inkomsten" -> "Pensioen en andere uitkeringen".quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef aaradorn het volgende:
[...] mijn wezenpensioen[...]. Weet iemand waar ik dit moet neer zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |