quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
De sympathieke Zipportal heeft de tandjes al gepoetst.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik eet een bakje griekse kwark met honing
Na het trainen moet je eiwitten binnen krijgen.quote:
Boh, ik heb genoeg eiwitten voor jequote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Na het trainen moet je eiwitten binnen krijgen.
benen getrained?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Na het trainen moet je eiwitten binnen krijgen.
Jij heb toch HIV?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Boh, ik heb genoeg eiwitten voor je
quote:Op maandag 25 februari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Boh, ik heb genoeg eiwitten voor je
Ja, opgelopen op een Groningse HIV feestjequote:
Bovenlichaam. Woensdag weer onderlichaamquote:
zwak hoor geen legday op maandagquote:Op maandag 25 februari 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bovenlichaam. Woensdag weer onderlichaam
Tenenkrommend ook.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:44 schreef Szura het volgende:
Diana Matroos, wat een schande was dat in 2017
Het probleem lost zichzelf op.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, opgelopen op een Groningse HIV feestje
het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Hele ozon naar de kloten.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:46 schreef Bocaj het volgende:
Wat een bos haar!
Die staat 2 uur voor de spiegel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |