En ook deze keer weer een mindere kwaliteit keuken er voor terug.quote:Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef Ivo1985 het volgende:
Alex gaat flink los met het budget.
Prima keuken verbouwen, prima badkamer er uit...
Ik heb weer niets gemist, zie ik al.quote:Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef roos94 het volgende:
Heerlijk weer hetzelfde interieur. Groen en mosterdgeel en zwarte deuren. Toppie
Jezus wat is dat toch met die energielabels in dit programma.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
Het oude huis
https://www.funda.nl/koop(...)0546-donaustroom-45/
Het nieuwe huis
https://www.funda.nl/koop(...)480-nieuwstraat-124/
En ja hoor, ze gaan er weer geweldig op vooruit qua energielabel. Van A naar F.![]()
Die jaren dertig uitstraling mag wat kosten.
Nou, waarschijnlijk gaan ze 3 tot 4 keer per maand meer betalen om die veel kleinere hut te verwarmen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jezus wat is dat toch met die energielabels in dit programma.
Nee dat denk ik ook niet. Het nieuwe huis is aan drie kanten vrijstaand met nauwelijks isolatie. Tel daar een niet geïsoleerde vloer en dak bij op. Ze komen van een huis met vloerverwarming in een huis waar je altijd koude voeten hebt. 615 m3 stook je niet zomaar warm.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die formaten woningen en dat verschil aan energielabel? Dat denk ik niet.
Ik snap de naïviteit van de deelnemers niet. Je ziet telkens een heel wensenlijstje, maar bij een beetje behoorlijk energielabel staat blijkbaar niemand stil.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jezus wat is dat toch met die energielabels in dit programma.
Qua m3 schelen die huizen bijna niets maar qua m2 was het oude huis bijna de helft groter dat het nieuwe huis, dus dat zijn hoge plafonds in het nieuwe huis.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:27 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Het nieuwe huis is aan drie kanten vrijstaand met nauwelijks isolatie. Tel daar een niet geïsoleerde vloer en dak bij op. Ze komen van een huis met vloerverwarming in een huis waar je altijd koude voeten hebt. 615 m3 stook je niet zomaar warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |