Best zin in wel. Alleen jammer van het weer wss en ik vind estrella erg smerig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvast even voor biechten voor de trip naar Madrid?
Wordt klote weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Best zin in wel. Alleen jammer van het weer wss en ik vind estrella erg smerig.
Hmm, dat is wel matig ja. Dan maar binnen zuipen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is al weken 22 graden en als ik daar kom 12 is de verwachting.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is al weken 22 graden en als ik daar kom 12 is de verwachting.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij dacht dat je exclusief was voor ggmm?
Nee hoor ggmm stuurt ook mij regelmatig naaktpics.
ADO-fans hangen doek met kwetsende tekst op in stadion De Graafschapquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht bij die tt van jouw topic aan iets heel anders.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ADO-fans hangen doek met kwetsende tekst op in stadion De Graafschap
https://www.gelderlander.(...)graafschap~ad2cdc75/
Kut club en verders niks.
Dat zag ik aan de eerste twee reacties ook ja :’)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht bij die tt van jouw topic aan iets heel anders.
Je vroeg er ook wel omquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat zag ik aan de eerste twee reacties ook ja :’)
Dat ligt eraan waar je woont.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Doetinchem is toch niet echt om de hoek
Ik zou bijna gaan twijfelen of het wel echt gasten uit Den Haag zijn. Zijn volgens mij geen problemen tussen beide clubs dus waarom dit dan ineens, dat ontgaat mij een beetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een intelligente teksten weer van de vrienden uit Den Haag.
ik ga er wel vanuit dat Den Haag supporters niet uit het hele land komen zoals bij de grote clubsquote:
Nou ja, het zijn niet de helderste lichten lijkt mij. Een ludieke tekst kan nog maar wat is de lol van iemand random een ernstige ziekte toewensen? Het altijd sympathieke de Graafschap doet geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan twijfelen of het wel echt gasten uit Den Haag zijn. Zijn volgens mij geen problemen tussen beide clubs dus waarom dit dan ineens, dat ontgaat mij een beetje.
Zou je even op je taalgebruik willen letten?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn niet de helderste lichten lijkt mij. Een ludieke tekst kan nog maar wat is de lol van iemand random een ernstige ziekte toewensen? Het altijd sympathieke de Graafschap doet geen vlieg kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |